کد خبر : 1633731 | 09 شهریور 1398 ساعت 11:14 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

شادی دیبالایی شجاعی بعد از گل سوم (عکس)

مهاجم تیم فوتبال نساجی روی یک حمله سریع با یک ضربه سر دقیق گل سوم را زد و شادی گل جالبی را در ورزشگاه وطنی به نمایش گذاشت.

به گزارش" ورزش سه" نساجی در یک بازی پرگل و جذاب توانست پیکان را با نتیجه 4 بر سه مغلوب کند. گل سوم نساجی را در این بازی علی شجاعی با یک ضربه سر به ثمر رساند هرچند روی این گل عملکرد خط دفاعی و دروازه بان پیکان نیز تاثیرگذار بود.


در دقیقه 47 بازی و در حالیکه بازی با نتیجه دو بر یک به نفع نساجی در جریان بود ، حامد شیری یک ضربه خطا را از زمین نساجی و قبل از قوس نیمه به سمت هجده قدم پیکان فرستاد ، توپ از بین دو مدافع پیکان به راحتی عبور کرده و توی هجده قدم علی شجاعی با یک پرش بلند توپ را از بالای سرشیخ ویسی که بیرون آمده بود به درون دروازه فرستاد.


شجاعی بعد از این گل به سبک پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس دستش را روی صورتش گذاشت و خوشحالی کرد. البته که فضای ورزشگاه وطنی قائمشهر آنقدر پرهیجان است که باعث می شود بازیکنان نساجی بعد از زدن گل انرژی بالایی در ابراز خوشحالی داشته باشند همانطور که علی اصغر عاشوری در نیمه اول و بعد از زدن گل دوم نیز خوشحالی منحصر به فردی داشت.


بازیکن شماره 10 نساجی فصل گذشته از سایپا به این تیم پیوست و پانزده بازی برای تیمش انجام داد، هرچند هیچ گلی نزد. او اما امسال در دومین هفته از لیگ برتر توانست اولین گل فصلش را به ثمر برساند.

 

عکس: معین نادری

 

1430800

 

1430802

 

1430801

 

 

دیدگاه‌ها