کد خبر : 1633736 | 09 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: پیشنهادهای زیادی داشتم ولی در تاتنهام ماندم

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام می‌گوید پیشنهادهای زیادی برای ترک این تیم داشته ولی به دلیل تعهدش نسبت به تاتنهام همه پیشنهادها را رد کرده است.

پوچتینو: پیشنهادهای زیادی داشتم ولی در تاتنهام ماندم

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام می‌گوید از زمان بدست گرفتن سکان هدایت این تیم چندین پیشنهاد از طرف باشگاه‌های دیگر را رد کرده است چرا که نسبت به تاتنهام احساس تعهد می‌کرده.

 

1430813

 

در چند فصل گذشته آینده پوچتینو در تاتنهام چندین بار با اما و اگرهایی مواجه شد و شایعاتی درباره جدایی او سر زبانها افتاد. موفقیت‌های پوچتینو در لندن باعث شده بود باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید و منچستریونایتد به شکلی واضح از علاقه خود به جذب این مربی آرژانتینی خبر دهند. بعد از رسیدن تاتنهام به فینال چمپیونزلیگ این شایعات بار دیگر قوت گرفت و حتی در روزهای اخیر گفته شده که پوچتینو بعد از دیدار فردای تیمش مقابل آرسنال ممکن است اسپرز را ترک کند. ادعایی که پوچه از آن با عنوان ادعای احمقانه یاد کرد.

 

پوچتینو در این باره گفت:" بله، من پیشنهادهای زیادی داشته‌ام. در پنج سال گذشته پیشنهادهای زیادی داشته‌ام که رئیس باشگاه دنیل لوی از آنها باخبر است، البته نه از همه آنها".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" من از همه جا پیشنهاد داشتم. دانیل خیلی خوب می‌داند که من نسبت به باشگاه چه تعهدی داشته‌ام. احساس تعهد من نسبت به تاتنهام عادی نیست. خیلی شدید است. البته اینکه یک سرمربی پیشنهاد داشته باشد چیز عادی‌ای است. اگر از گواردیولا، کلوپ و بهترین مربی‌های دنیا بپرسید همه آنها پیشنهادهای زیادی داشته‌اند".

 

دیدگاه‌ها