کد خبر : 1633766 | 09 شهریور 1398 ساعت 13:10 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هدف های بزرگی در سر دارم و از گفتنش نمی ترسم؛

تیکدری: می‌خواهم به تیم ملی برسم

مهدی تیکدری مدافع راست تیم تراکتور می‌گوید: امیدوار است در کنار سه ملی پوش تراکتور قرار بگیرد و به پیراهن تیم ملی برسد.

تیکدری: می‌خواهم به تیم ملی برسم

به گزارش "ورزش سه"، تیکدری مدافع راست تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازی خوب و پرفشاری بود، توانستیم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان پرسپولیس را ببریم. شاکله اصلی تیم حفظ شده اما بازیکنان جدیدی مثل من هم در ترکیب هستند که باید هر چه سریع تر خودشان را با تیم وفق دهند. دیروز تمام تلاشمان را کردیم تا برنده بازی باشیم و فکر می کنم فقط برد حق ما بود.

 

وی درباره اهداف تراکتور در فصل جاری نیز عنوان کرد: فقط به دنبال قهرمانی هستیم، الان زود است چون تیم های مدعی زیادی هستند اما به هر حال ما تلاش می کنیم تا قهرمان شویم. تراکتور این فصل باید طلسم قهرمانی اش را بشکند چون بهترین هواداران را دارد.

 

تیکدری در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می کرد در پست دفاع راست فیکس باشد، اظهار داشت: فکرش را می کردم فیکس باشم چرا که تلاش زیادی کرده بودم، انشالله تلاشم را بکنم که بهتر باشم و بتوانم بیشتر از قبل نفوذ کنم و در مجموع برای تیمم مثمرثمر باشم. می خواهم مثل فصل گذشته که دانیال اسماعیلی فر این پست را ساپورت کرد، من هم درخشان باشم و جزو بهترین دفاع راست های ایران باشم.

 

وی افزود: هدف من این است که نگذارم تراکتوری ها غصه دفاع راست داشته باشند، فکر می کنم الان هم ندارند چون دیروز ترابی، امیری و نادری حتی یک نفوذ هم انجام ندادند. این سه، بازیکنان ملی هستند اما با تلاش من و بقیه بچه ها اجازه ندادیم حتی یک بار هم از این سمت حمله کنند.

 

او درباره تقابل با ستاره سمت چپ پرسپولیس گفت: سمت چپ پرسپولیس بسیار خطرناک است. آن ها در بازی با پارس جنوبی هم عملکرد بسیار خوبی داشتند و دیدید که از همان سمت به گل رسیدند اما ما اجازه ندادیم از این جناح نفوذ کنند. دیدید که آقای کالدرون نادری را بیرون کشید و تغییرات زیادی به وجود آورد اما در نهایت فکر می کنم با حمایت هواداران، هر 11 بازیکن ما سربلند بودند.

 

وی ضمن تشکر از هواداران تراکتور گفت: از هواداران تشکر می کنم، از همه جای ایران برای تماشای این بازی آمده بودند و واقعا روز فوق العاده ای بود. من این جو را هیچ وقت ندیده بودم. از همه آن ها تشکر می کنم، من آرزوی های بزرگی در سر دارم که از گفتن آن ها نمی ترسم؛ یکی از آرزوهایم رسیدن به پیراهن تیم ملی است اما هدف اصلی شاد کردن هواداران است.

 

مدافع راست جوان تراکتور درباره وضعیت خودش در این پست توضیح داد: من چند سال مهاجم و وینگر بودم اما الان برای اولین بار است که دفاع راست بازی می کنم. روز به روز بهتر می شوم و وظایفم را بهتر می دانم، بازی قبل یک مقدار سردرگم بودم، اما در مقابل پرسپولیس فکر می کنم عملکردم خیلی خوب بود. به تصمیم آقای دنیزلی احترام می گذارم، هر جا بخواهند بازی می کنم.

دیدگاه‌ها