کد خبر : 1633794 | 09 شهریور 1398 ساعت 17:15 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس

راکیتیچ و ضد حالی که بارسا به پی اس جی زد

پاری سن ژرمن با ایوان راکیتیچ ستاره بارسا به توافق رسیده بود و حتی کلیپی برای معارفه او نیز آماده شده بود اما بارسا در نهایت دست رد به سینه پاریسی ها زد.

راکیتیچ و ضد حالی که بارسا به پی اس جی زد

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه گذشته بود که بارسلونا اولین پیشنهاد رسمی خود برای نیمار را به پی اس جی ارائه داد. پاسخ پاریسی ها 130 میلیون یورو بعلاوه راکیتیچ، تودیبو و نیز انتقال قرضی عثمان دمبله بود.

 

 

1421830

 

 

سران دو باشگاه پنجشنبه شب نیز ملاقاتی کوتاه با یکدیگر داشتند و دو طرف روی مواضع قبلی خود اصرار کردند. وقتی بارسا نتوانست دمبله را برای جدایی راضی کند، پی اس جی درخواست مالی خود را افزایش داد و حاضر شد تا بدون در اختیار گرفتن دمبله، نیمار را واگذار کند اما در نهایت روز گذشته بارسلونا از طریق ایمیل به پی اس جی اطلاع داد که این پیشنهاد را رد کرده است.

بارسلونا پول کافی برای جذب نیمار ندارد و دوست داشت انتقال او با معاوضه سه بازیکن انجام شود. طبق ادعای آاس، پی اس جی حتی با راکیتیچ به توافق قطعی رسیده بود و کلیپی نیز برای معارفه او تدارک دیده شده بود. تبلیغات تلویزیونی برای این مهم نیز آماده بود اما در نهایت بارسلونا پاسخ منفی داد.

روز گذشته ارنستو والورده، راکیتیچ را در فهرست بازی با اوساسونا نیز قرار داد تا مشخص شود که بارسا روی ستاره کروات خود برای فصل پیش رو حساب می کند. اگر تا ساعات باقیمانده تا بازی با اوساسونا(19.30) مواضع دو باشگاه به یکدیگر نزدیک نشود، راکیتیچ در فهرست 18 نفره نیز جای خواهد گرفت و احتمال دارد از ابتدا نیز به میدان برود.

 

 

1427924

 

دیدگاه‌ها