کد خبر : 1633799 | 09 شهریور 1398 ساعت 15:02 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

به خودم ایمان داشتم که به تراکتور آمدم

تیموری: کیفیتم را به کل ایران ثابت می‌کنم

مدافع چپ تراکتورسازی می گوید به خودش ایمان داشته است که با این تیم پرستاره قرارداد امضا کرده است.

تیموری: کیفیتم را به کل ایران ثابت می‌کنم

میثم تیموری بعد از یک فصل نیمکت نشینی در استقلال برای فصل جدید با تراکتور پرستاره قرارداد امضا کرد، تصمیمی که شاید خیلی ها آن را برای این مدافع مازندرانی ریسک می دانستند اما او  در دو بازی اول تیمش نمایش خوبی داشت و در بازی با پرسپولیس هم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

 

میثم تیموری در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

 

ثابت کردم خرید اشتباهی نیستم  


خدا را شکر که توانستم خودم را نشان بدهم و هواداران از من راضی هستند. توانستم ثابت کنم خرید اشتباهی نیستم و از این بابت بسیار خوشحالم.


کاملا آماده هستم


اصلا اینطور نبود که من فصل قبل آماده نبودم. امسال شرایط خیلی خوبی دارم و در کنار آقای دنیزلی تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و من کاملا آماده هستم تا بتوانم نمایش خوبی در ترکیب تراکتور داشته باشم.


چالش بازی در تراکتور پرستاره؟


من به خودم ایمان داشتم که تصمیم گرفتم به چنین تیم پرستاره ای بیایم.  می خواهم کنار بازیکنان ملی پوش تراکتور باشم و چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیرم. این از همه چیز برای من مهمتر است.

 


تمام راه های نفوذ پرسپولیس را بستیم


خدا را شکر توانستم بازی خوبی انجام بدهم و در کل پرسپولیس از سمت راست موقعیتی روی دروازه تیم ما خلق نکرد.  ما توانستیم راه های نفوذ پرسپولیس را ببندیم و من هم توانستم به نحو احسن کارم را انجام بدهم. همانطور که گفتم هواداران از من راضی بودند و این از همه چیز مهمتر است.


 دنیزلی به فوتبال تهاجمی اعتقاد دارد و به دفاع های  کناری اجازه نفوذ می دهد. همین هم باعث می شود من بتوانم در حملات حضور فعالی داشته باشم. البته طوری نفوذ می کردم که پشتم خالی نماند و دیدید که در طول بازی حتی یک موقعیت هم پرسپولیس از سمت من ایجاد نکرد.

 

جو استادیوم یادگارامام؟


در عمرم جو تبریز را ندیده بودم. آنها به همه ثابت کردند بهترین هستند، در ایران نه، فکر کنم در آسیا تراکتور بهترین تماشاگران را دارد.

 

قهرمانی تراکتور؟


صد در صد هدف ما همین است و برای همین من به تبریز آمدم. مطمئنا در کنار هواداران پرشور تراکتور می توانیم قهرمانی را جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها