کد خبر : 1633805 | 09 شهریور 1398 ساعت 15:28 | 92.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

مسی و والورده اولین نفراتی که خبر بد را شنیدند

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا خبر پاسخ منفی به درخواست پی اس جی و منتفی شدن بازگشت نیمار را ابتدا به ارنستو والورده و لیونل مسی اطلاع داد.

مسی و والورده اولین نفراتی که خبر بد را شنیدند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، سه شنبه گذشته بارسلونا اولین پیشنهاد رسمی خود برای نیمار را به پاری سن ژرمن ارائه داد. 130 میلیون یورو بعلاوه عثمان دمبله(به صورت قرضی) و ایوان راکیتیچ. سپس با درخواست پی اس جی، ژان کلر تودیبو نیز به بسته پیشنهادی بارسا اضافه شد. همه چیز حکایت از توافق دو طرف داشت ولی در نهایت عثمان دمبله حاضر نشد راهی پی اس جی شود و در نتیجه پی اس جی پیشنهاد مالی خود را افزایش داد.

 

 

1430898

 

 

روز گذشته پس از نشستی بین مدیران باشگاه بارسلونا تصمیم بر این شد که به این درخواست پی اس جی پاسخ منفی داده شود تا تقریبا بازگشت نیمار منتفی شود. اگر تا دوشنبه پی اس جی از موضع خود پایین نیاید، می توان گفت که نیمار قطعا به بارسلونا باز نخواهد گشت.

خبر پاسخ منفی به پی اس جی را جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا ابتدا به ارنستو والورده داد و در ادامه با لیونل مسی، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس کاپیتان های تیم تماس گرفت. در انتها او این خبر را شخصا به نیمار داد که به دلیل توقعات مالی بسیار بالای پی اس جی، جذب او عملا ممکن نخواهد بود. بارسلونا تمایل نداشت که آنها از طریق رسانه ها متوجه این قضیه شوند.

هنوز نمی توان به طور 100 درصد این انتقال را منتفی دانست اما با توجه به موضع سفت و سخت پی اس جی بعید است تا دوشنبه این باشگاه از درخواست مالی خود صرفنظر کرده و بازگشت نیمار عملی شود. روز گذشته لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی نیز در جریان یک مصاحبه گفت که بارسلونا به خوبی می داند که ما برای واگذاری نیمار چه می خواهیم و البته با آن مخالفت کرده است.

 

 

1398263

 

 

دیدگاه‌ها