کد خبر : 1633550 | 08 شهریور 1398 ساعت 14:58 | 168.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیاهو و جنجال برای هیچ

موندودپورتیوو؛ بازگشت نیمار به بارسلونا منتفی شد

نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که با رد پیشنهاد مالی جدید پی اس جی، عملا بازگشت نیمار به بارسا را باید منتفی دانست.

موندودپورتیوو؛ بازگشت نیمار به بارسلونا منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا دقایقی پیش پیشنهاد جدید پی اس جی برای انتقال نیمار را رد کرد و به این ترتیب باید بازگشت ستاره برزیلی به نوکمپ را عملا منتفی دانست.

 

 

1430576

 

 

روز گذشته در موناکو و پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان، ملاقاتی بین ناصر الخلیفی و جوزپ ماریا بارتومئو سران دو باشگاه پی اس جی و بارسلونا صورت گرفت و دو طرف در مورد انتقال نیمار صحبت کردند.

بارسا سه شنبه شب و در نشست دوم خود با پی اس جی پیشنهاد 130 میلیون یورو بعلاوه انتقال دائمی راکیتیچ و قرضی دمبله و تودیبو را ارائه داده بود که این پیشنهاد توسط باشگاه فرانسوی رد شد؛ چرا که فرصت کافی برای جلب رضایت راکیتیچ و دمبله نداشتند.

 

 

1429931

 

 

در جلسه دیروز الخلیفی پیشنهاد دیگری به بارسلونا ارائه دادو بارتومئو برای پاسخ به آن زمان خواست. طبق ادعای موندودپورتیوو و پس از بررسی دقیق پیشنهاد پی اس جی، تصمیم بر این شد تا به آن پاسخ منفی داده شود.

پی اس جی روی نیمار 215 میلیون یورو قیمت گذاشته است و علاوه بر انتقال سه بازیکن بارسا، مبلغی بسیار بالاتر از 130 میلیون یورو را طلب کرده بود. در نهایت سران بارسا به این نتیجه رسیدند که قبول این پیشنهاد باعث بر هم خوردن توازن مالی باشگاه خواهد شد و به آن پاسخ رد دادند.

به این ترتیب عملا بازگشت نیمار به بارسا را باید منتفی دانست مگر اینکه تا روز دوشنبه پی اس جی از مواضع خود پایین بیاید که البته احتمال آن اندک است. الخلیفی روز گذشته به بارتومئو گفته بود که تیم های دیگری هم خواهان نیمار هستند و هرچند نام این تیم ها فاش نشده؛ ولی بدون شک با توجه به کناره گیری رئال، منظور او یوونتوس بوده است.

 

 

1430245

 

دیدگاه‌ها