کد خبر : 1633811 | 09 شهریور 1398 ساعت 16:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیریت مجموعه ورزشی آزادی

سیف: امیدوارم اعلام رایگان تنها یک شیطنت باشد

مدیریت مجموعه ورزشی آزادی با اعلام اینکه برای جا افتادن سیستم گیت الکترونیکی به زمان احتیاج دارد گفت ممکن است شیطنت‌های پیش از بازی استقلال و فولاد هدفمند بوده باشد.

سیف: امیدوارم اعلام رایگان تنها یک شیطنت باشد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم استقلال و فولاد خوزستان درهفته دوم رقابت های لیگ برتر در حالی برگزار شد که پیش از این دیدار باز هم مشکلاتی مبنی بر اختلال در امر بلیت فروشی این بازی به وجود آمد تا جایی که تعدادی از سایت ها اعلام کردند که تماشای این بازی به صورت رایگان است. درهمین ارتباط قدرت الله سیف مدیریت مجموعه آزادی طی گفتگویی با رادیو ورزش در خصوص نحوه ورود تماشاگران و اقدامات مسئولان ورزشگاه آزادی درآخرین دیداری که در این ورزشگاه بین دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار شد بود اظهار داشت: «ابتدا لازم می دانم از همه تماشاگرانی که در روز پنج شنبه با بلیت مراجعه کردند بازهم معذرت خواهی کنم. از اینکه آنچه می بایست در تسهیل ورودشان در بعضی از ساعات آماده نکردیم و این به واسطه همین حضورمردمی بود که متاسفانه دراثر شیطنتی که در فضای مجازی اتفاق افتاد به وجود آمد. بعضی از سایت ها اعلام کرده بودند که این دیدار بلیت فروشی به صورت رایگان است و به همین علت، ما درچیزی حدود سه ساعت به پایان بازی با جمعیت بسیار زیادی مواجه شدیم که همین باعث ایجاد اختلال در گیت های الکترونیکی شد و ما نتوانستیم به نحو شایسته به کسانی که بلیت خریدند خدمات خوبی ارائه دهیم.»


 وی درپاسخ به این سوال که فکرمی کند این شیطنت ها به چه علتی رخ می دهد گفت: «ما خیلی خوشبین هستیم، اما اگر بخواهیم بدبینانه فکر کنیم این شیطنت ها می تواند هدفمند باشد. در حال حاضر هر مرجعی که بخواهد این روند را بررسی کند می تواند خیلی راحت با ورود به سایت، تعداد بلیت های فروخته شده و همچنین درگاه های بانکی و میزان درآمد ودر کل این قبیل اطلاعات را رصد کند. شاید اگر بخواهیم بد بینانه نگاه کنیم باید بگویم که قطعا یک هدفمندی در این موضوع می تواند وجود داشته باشد.»


سیف در ادامه افزود: «جمعیت جوانی در مناطق 22 و 5 در نزدیکی مجموعه هستند و اکثر کسانی که به ورزشگاه آمدند از همین دو منطقه بودند که به محض شنیدن اینکه بازی رایگان است خود را به استادیوم رساندند. بنده های خدا به واسطه اینکه اصلا بلیت نداشتند گرفتار شدند.»


وی درباره اینکه پیش بینی می کند این کار تا چه وقت طول می کشد که جا بیفتد اظهار داشت: «شما در نظر بگیرید که مدت 30 یا 40 سال، یک روند خاصی بوده و الان این شیوه جدید نیاز به زمان دارد. در یک مدت کوتاه نمی شود که این مسیر را طی کرد. برخی این اشکالات وجود دارد و به مرور زمان بهتر می شود. همانطور که ملاحظه کردید در بازی قبل حدود 8 هزار بلیت از سایت خریداری شده و در بازی استقلال و فولاد این رقم به 17 هزار افزایش پیدا کرده بود و قطعا در بازی های بعد هم تعداد افرادی که بلیت خریداری نکردند کمتر خواهد شد.»


 وی با اشاره به ورود تماشاگران با پرینت بلیت تصریح کرد: «در هفته اول یک جاهایی ما اشکال داشتیم و نمی‌توانستیم از آن بگذریم اما هفته اول ملاک خوبی برای این موضوع نیست. در هفته اول تعدادی از افراد درحالی‌که بلیت خریداری کرده بودند کارت ملی را با خود نیاورده بودند اما در هفته دوم اقداماتی ترتیب دادیم که با پرینت بلیت هم بتوان وارد ورزشگاه شد که این تدبیر خوشبختانه ترافیک گیت‌ها را بسیار کم کرد.


البته این نکته را به استحضار می‌رسانم که این شیطنت سایت موردنظر از طریق مراجع قضای پیگیری خواهد شد. انشاء الله از طریق مجموعه آزادی و دستگاه‌های که متولی این کار هستند اطلاع‌رسانی می‌کنیم که به کجا ختم خواهد شد. من امیدوارم که این موضوع هدفمند نبوده باشد و تنها یک شیطنت باشد.»

دیدگاه‌ها