کد خبر : 1633812 | 09 شهریور 1398 ساعت 15:54 | 198.1K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار یک یا دو بمب انتقالاتی

بمب لحظه‌ی آخر رئال؛ زیدان تایید کرد

زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خود احتمال یکی دو خرید لحظه آخری بزرگ از سوی رئال را ممکن دانست.

بمب لحظه‌ی آخر رئال؛ زیدان تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا به اینجای نقل و انتقالات 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته است. ادن هازارد، لوکا یوویچ، فرلاند مندی، رودریگو گوئس و ادر میلیتائو بازیکنانی هستند که جذب رئال شده اند و احتمالا با جدایی کیلور ناواس باید منتظر ورود آرئولا از پی اس جی نیز باشیم.

به جز این نفرات رئال خواهان جذب پل پوگبا نیز بود ولی با پاسخ منفی منچستریونایتد مذاکرات به بن بست خورد. در مورد نیمار نیز گفته می شود که رئال هرگز پیشنهاد رسمی به پی اس جی ارائه نداده ولی تا روز دوشنبه که آخرین مهلت نقل و انتقالات تابستانی است، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و زیدان این موضوع را تایید کرد. این درحالی است که گفته می شد کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده است.

 

 

1430908

 

 

رئال خود را برای بازی فردا شب مقابل ویارئال مهیا می کند. پس از پیروزی بر سلتا و تساوی خانگی برابر وایادولید، رئال به سه امتیاز بازی فردا نیاز حیاتی دارد تا همچنان بالاتر از بارسا بماند.

 

زیدان در نشست خبری این بازی ابتدا درگذشت دختر 9 ساله لوئیس انریکه را تسلیت گفت:« قبل از هر صحبتی می خواهم از طرف خودم و باشگاه به  انریکه  و خانواده اش برای درگذشت دختر کوچکش تسلیت بگویم. در این مورد حرفی نمی توان زد. او روزهای سختی را می گذراند و در این لحظات به او و خانواده اش فکر می کنیم.»

 

بازی با ویارئال:« این بازی برای ما مهمترین بازی فصل است چون بازی پیش روی ماست. می دانیم که امتیازات اول فصل چه اهمیتی دارند و می خواهیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. در طول هفته حس خوبی داشتیم و باید این حس خوب را با خود به درون زمین نیز منتقل کنیم.»

 

جدایی احتمالی ناواس:« فعلا کیلور با ماست و فردا تیم را همراهی خواهد کرد. تا دوشنبه نیز با ما خواهد بود ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. یک بازی مهم در پیش داریم و فعلا تمرکزم روی ویارئال است و نه چیز دیگر.»

 

 

1428786

 

 

زیدان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه تیم مطابق میل او بسته شده است یا خیر گفت:« در هر صورت این تیمی است که در اختیارم است و به بازیکنانم افتخار می کنم. برای من اینها بهترین هستند. وقتی خواهان تغییرات هستید، مهم این است که با شروع فصل از تیمی که در اختیارتان است راضی باشید و من هم راضی هستم. هر مربی دوست دارد چنین تیمی را اداره کند. از تمرین دادن این بازیکنان احساس غرور می کنم.»

 

بمب نقل و انتقالاتی لحظه آخری:« همانطور که گفتم تا دوم سپتامبر(دوشنبه 11 شهریور) هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شاید یک بمب و شاید هم دو بمب نقل و انتقالاتی را شاهد باشیم. ببینیم چه می شود. مهم البته بازی فرداست.»

 

 

1306400

 

 

ارتباط با فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه):« کار من تصمیمات درون زمین است و رابطه ام با پرز نیز همیشه خوب بوده. فراموش نمی کنم او بود که به من برای مربیگری در رئال اعتماد کرد. ارتباط ما خوب است و نمی توانم اخبار و شایعات بیرون را کنترل کنم.»

 

دعوت از ادن هازارد مصدوم به تیم ملی بلژیک:« او می تواند سفر کند ولی در حال حاضر شانس بازی ندارد. ما و خود او این را می دانیم و برای بلژیک هم خوب است که هازارد به میدان نرود.»

 

مصاف با پی اس جی در لیگ قهرمانان:« پی اس جی یک تیم خوب و باکیفیت است هرچند آنها نیز مصدومان بزرگی دارند(امباپه و کاوانی). به عنوان اولین بازی گروه، شروع دشواری در لیگ قهرمانان خواهد بود و البته واضح است که بازی جذابی خواهد شد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها