کد خبر : 1633819 | 09 شهریور 1398 ساعت 16:32 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال سید علی در قائمشهر

مهاجری در دقایق پایانی اخراج شد اما به رختکن نرفت

دیدار دو تیم‌نساجی مازندران و پیکان تهران که از ابتدا نیز حواشی زیادی را در بخش داوری به همراه داشت در دقایق پایانی جنجالی شد.

به گزارش ورزش سه، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران دیدار دو تیم نساجی مازندران و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب و پرگل‌، شاگردان رضا مهاجری با نتیجه چهار بر سه از سد میهمان خود گذشتند.

 

اما این دیدار که از ابتدا نیز حواشی زیادی را به همراه داشت در دقایق پایانی جنجالی شد. سید مهدی سیدعلی قاضی این دیدار در چند صحنه تصمیمات بحث برانگیزی را انجام داد که مهم ترین تصمیم او اعلام پنالتی دوم به سود تیم پیکان تهران بود که شهریار مغانلو این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه این دیدار به حداقل برسد و اختلاف دو تیم فقط به یک گل برسد.

 

اما رضا مهاجری سرمربی تیم‌ نساجی مازندران پس از اعتراضات پیاپی بعد از اعلام پنالتی دوم به سود پیکان توسط قاضی میدان با کارت زرد جریمه شد اما مهاجری در چند صحنه دیگر نیز به داور اعتراض کرد که این اعتراضات سبب شد تا قبل از سوت پایان بازی سرمربی تیم نساجی مازندران با دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شود و با همراهی اعضای کادرفنی تیم نساجی به بیرون از زمین منتقل شود اما این پایان کار نبود و بلافاصله پس از پایان بازی مهاجری دوباره به زمین آمد و به سمت سید مهدی سید علی داور جنجالی این دیدار رفت که با وساطت کادرفنی نساجی و حسین فرکی سرمربی تیم پیکان این درگیری ناتمام ماند اما تماشاگران قائمشهری که همیشه اخلاق را در سرلوحه کار خود قرار می دهند با دیدن این صحنه به پرتاپ اشیا و فحاشی علیه داور مسابقه پرداختند و جو ورزشگاه متشنج شد و این سبب شد تا برای دقایقی تیم داوری در وسط زمین متوقف شود تا هواداران این تیم کمی آرام‌ شوند و در پایان نیز این قائله با وساطت و دلجویی رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مازندران از تماشاگران قائمشهری پایان یافت.

 

تمرینات تیم نساجی مازندران تا روز دوشنبه تعطیل شد و بازیکنان باید از دوشنبه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برای دیدار مقابل سایپا تهران از سر بگیرند.

 

علی گرجی پور
عکس ها:معین نادری

 

دیدگاه‌ها