کد خبر : 1633832 | 09 شهریور 1398 ساعت 17:33 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت‌نشینی جهانبخش برابر منچسترسیتی

نام ملی پوش ایرانی برایتون جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل شاگردان گواردیولا دیده می‌شود.

نیمکت‌نشینی جهانبخش برابر منچسترسیتی

 

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم اتحاد مهمان تیم رده دومی منچستر سیتی خواهد بود.

 

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی برایتون که در سه هفته ابتدایی لیگ جزیره برابر واتفورد، وستهم و ساوتهمپتون جزو فهرست مسابقه نبود ولی در دیدار اخیرشان در مرحله دوم جام حذفی انگلیس مقابل بریستول راورز ۹۰ دقیقه حضور داشت و روی یکی از گل‌های تیمش تاثیر گذاشت، امروز هم برابر منچسترسیتی در لیست تیمش قرار گرفته ولی نیمکت‌نشین است.

جهانبخش در دیدار رفت فصل گذشته برابر منچسترسیتی به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، اما پس از آن در یک مسابقه FA Cup و بازی برگشت لیگ برتر انگلیس در ترکیب برایتون بود که اکنون نیز جزو نفرات ذخیره برابر شاگردان گواردیولا است.

 

1430942

 

برایتون در سه هفته گذشته یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته و با ۴ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر جزیره قرار دارد؛ ضمن اینکه آنها در دیدار اخیرشان در جام حذفی انگلیس به برتری ۲ بر یک برابر بریستول راورز دست یافتند.

 

شاگردان پپ گواردیولا نیز در سه مسابقه ابتدایی لیگ جزیره دو پیروزی برابر وستهم و بورنموث و یک تساوی مقابل تاتنهام داشتند.

دیدگاه‌ها