کد خبر : 1633970 | 10 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 133.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌ها به پیروزی ریو آوه بر اسپورتینگ

سه پنالتی در یک بازی؛ این طارمی همیشه عجیب

ریو آوه با مهدی طارمی دیشب در مصاف با اسپورتینگ در یک بازی عجیب با سه پنالتی‌ای که طارمی برای تیمش از حریف گرفت موفق شد حریف بزرگ خود را 3-2 شکست دهد.

سه پنالتی در یک بازی؛ این طارمی همیشه عجیب

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره اسپورتینگ از قضاوت داور بازی این تیم مقابل ریو آوه، تیمی که مهدی طارمی را در اختیار دارد، به شدت انتقاد کرد. بازی‌ای که ریو آوه در آن موفق شد با به ثمر رساندن سه پنالتی حریفش را 3-2 شکست دهد.

برونو فرناندس که در جریان بازی هم اعتراض‌های زیادی به پنالتی‌های اعلام شده توسط ژوائو پینیرو داور مسابقه انجام داد بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" این اصلا نتیجه عادی‌ای نیست. داور کاملا به ضرر اسپورتینگ سوت می‌زد و این عجیب است. برای حریف کوچکترین تماسی کافی بود تا اعلام پنالتی شود ولی برای اسپورتینگ انگار نه انگار. تازه تیمهای مثلا کوچک همیشه از داوری شکایت می‌کنند. امروز هم می‌خواهید شکایت کنید؟ نکند امروز هم راضی نیستید؟".

 

1431144

 

فرناندس در پاسخ به این سوال که آیا پنالتی‌های اعلام شده از سوی داور برای ریو آوه را پنالتی نمی‌داند گفت:" نمی‌دانم. هنوز فیلم صحنه‌ها را مرور نکرده‌ام. ولی من فقط راجع به ضربات پنالتی صحبت نمی‌کنم. ذهنیت فوتبال پرتغال باید تغییر کند. به خاطر همین ذهنیت است که ما آنطور که باید موفق نیستیم".

 

اما فیلیپه آگوستو، ستاره ریو آوه که از سه گل این تیم دو گل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد و از جمله با پنالتی دقیقه 90+1 خود پیروزی تیم مهدی طارمی را ممکن کرد بعد از بازی از داور و استفاده درستش از VAR تقدیر کرد. فیلیپه آگوستو در این باره گفت:" امروز داور هر جا که دچار تردید شد موضوع را با VAR بررسی کرد و قضاوت بی‌نقصی داشت. ما امروز منصفانه پیروز شدیم و برد در این بازی حق‌مان بود. ما برای تحمیل کردن افکار و بازی‌مان آمده بودیم و موفق شدیم. از این به بعد ما برای راه‌یابی به رقابتهای اروپایی می‌جنگیم. البته فکر و ذکرمان به لیگ پرتغال است و قدم به قدم به سمت هدف جلو می‌رویم".

 

1431146

 

اما سرمربی ریو آوه در پایان بازی گفت وارد بحث و جدل درباره داوری نخواهد شد. کارلوس کاروالیال در پایان بازی در این باره گفت:" درباره داوری به هیچ وجه صحبت نمی‌کنم. نه به نفع داوری و نه به ضرر داوری. در پایان فصل همه تیمها بهانه دارند که از داوری انتقاد کنند چون در یک بازی از داوری ضرر دیده‌اند ولی در یک بازی از داوری سود برده‌اند. اینها در فوتبال طبیعی است. من وارد این داستان نمی‌شوم".

 

1431149

 

بعد از پیروزی ریو آوه با سه پنالتی‌ای که مهدی طارمی ستاره ملی‌پوش کشورمان برای این تیم بدست آورد، روزنامه پرتغالی رکورد شماتیکی از لحظات استارت حرکات انفجاری طارمی به سمت دروازه حریف در این سه صحنه منتشر کرده که آنها را در ادامه می‌بینید:

 

1431145

 

1431148

 

1431147

 

 

دیدگاه‌ها