کد خبر : 1633981 | 10 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت ستاره پرتغالی مد نظر رئال در ابهام

درحالیکه رئال مادرید تمایل زیادی به جذب برونو فرناندس، ستاره اسپورتینگ لیسبون دارد این باشگاه پرتغالی می‌گوید از آینده ستاره‌اش مطمئن نیست.

وضعیت ستاره پرتغالی مد نظر رئال در ابهام

به گزارش "ورزش سه"، مارسل کایزر، سرمربی اسپورتینگ لیسبون می‌گوید امیدور است ستاره و کاپیتان تیمش برونو فرناندس در اسپورتینگ ماندگار شده و در فرصت اندک باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات راهی تیم دیگری نشود. اما کایزر تایید می‌کند که ممکن است در نهایت فرناندس را از دست بدهد چون همه چیز در اختیار او نیست.

 

1431163

 

فرناندس در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی با شایعات زیادی درباره انتقالش مواجه بوده. او اخیرا فاش کرد که با تاتنهام حتی به توافق رسیده بوده ولی اسپورتینگ مانع از انجام این انتقال شده است. بعد از بسته شدن نقل و انتقالات در انگلیس، درحالیکه در دیگر کشورهای اروپایی هم نقل و انتقالات روز دوشنبه به پایان می‌رسد، گفته می‌شود رئال مادرید برای جذب فرناندس به شدت تلاش می‌کند.

 

کایزر بعد از شکست 3-2 تیمش مقابل ریو آوه که با سه پنالتی گرفته شده توسط مهدی طارمی اتفاق افتاد درباره فرناندس گفت:" باید تا روز دوشنبه منتظر بمانیم. امیدوارم فرناندس در اسپورتینگ بماند. ممکن است خیلی اتفاق‌ها بیفتد و ما در موقعیتی نیستیم که بتوانیم در این باره تصمیم بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها