کد خبر : 1633987 | 10 شهریور 1398 ساعت 11:20 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار-PSG؛ چند می‌گیری رضایتنامه بدی؟

روزنامه اسپورت می‌گوید نیمار برای راضی کردن PSG به واگذاری‌اش به بارسا پیشنهاد داد که شخصاً 20 میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند اما پیشنهاد او رد شده است.

نیمار-PSG؛ چند می‌گیری رضایتنامه بدی؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر شده و به بارسلونا نزدیک است با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد نیمار، ستاره برزیلی PSG که در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هیجان درباره خروج یا ماندگار شدنش در این تیم فرانسوی به اوج رسیده، برای راضی کردن PSG پیشنهاد داده که علاوه بر مبلغ پیشنهادی بارسلونا شخصا 20 میلیون یورو علاوه بر آن به باشگاه فرانسوی پرداخت کند تا رضایت PSG را برای انتقال به بارسا دریافت کند. پیشنهادی که از سوی باشگاه فرانسوی رد شده است.

 

1431168

 

این آخرین پیشنهاد نیمار به PSG بوده و آخرین احتمال موافقت به انتقال او بوده ولی دیشب اعلام شد که نیمار به مدیران باشگاه پاریسی اعلام کرده که دیگر با بارسا در مورد او مذاکره نکنند چرا که تصمیم گرفته در PSG ماندگار شود. مشخص است که مخالفت PSG با آخرین تلاش نیمار برای پیوستن به بارسا او را به این نتیجه رسانده که امسال دیگر شانسی برای این انتقال ندارد و بهتر است تمرکز خود را به ادامه فصل در PSG معطوف کند.

 

اسپورت به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات دو باشگاه می‌گوید بعد از آنکه بارسلونا به PSG پیشنهاد کرد برای جذب نیمار 130 میلیون یورو بعلاوه راکیتیچ و تودیبو را به این باشگاه فرانسوی واگذار کند اما پیشنهاد بارسلونا توسط باشگاه فرانسوی رد شد نیمار در آخرین تلاشهایش برای راضی کردن پاریسی‌ها پیشنهاد داده که 20 میلیون یورو از حساب شخصی خود به مبلغ پیشنهاد بارسا اضافه کند. اما این پیشنهاد از سوی PSG رد شده است.

 

در نهایت دیشب اکیپ اعلام کرد که نیمار از انتقال به بارسا دست‌کم در سال جاری ناامید شده و به مدیران PSG اعلام کرده که دیگر نیازی به مذاکره با بارسا درباره انتقال او نیست.

 

دیدگاه‌ها