کد خبر : 1633993 | 10 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل عملکرد ضعیف گریزمان از شروع فصل لالیگا

گریزمان واقعی هنوز به بارسا نرسیده

مارکا در گزارشی درباره عملکرد آنتوان گریزمان، ستاره جدید بارسلونا در سه بازی اول فصل لالیگا عملکرد او را بسیار ضعیف و کمتر از حد انتظار ارزیابی کرده است.

گریزمان واقعی هنوز به بارسا نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا در گزارشی درباره عملکرد آنتوان گریزمان در بارسا در سه بازی‌ای که این تیم در فصل جاری لالیگا انجام داده می‌گوید بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که گریزمان در این سه بازی عملکردی بسیار ضعیف داشته که می‌توان از آن به عنوان بدترین عملکرد او از زمان ورودش به اسپانیا یاد کرد.

 

نتایج تحلیل‌های مارکا نشان می‌دهد گریزمان در سه بازی بارسا مقابل بیلبائو، بتیس و اوساسونا رویهم‌رفته 30 بار توپ را لمس کرده و این در حالی است که او در سال 2015 در بازی اتلتیکو مقابل گرانادا در یک بازی 30 بار به توپ ضربه زده بود. گریزمان تا پیش از این هرگز در یک بازی لالیگا از لحاظ تعداد ضربه به توپ چنین آمار ضعیفی نداشته.

 

1431174

هیت مپ (از چپ به راست: بازی با بیلبائو، بتیس، اوساسونا)

 

گریزمان در اولین بازی فصل و اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن بارسا در مقابل بیلبائو نه موقعیت قابل توجهی بدست آورد و نه در بازی نقش مهمی بازی کرد. بارسلونا البته در آن بازی چه از بعد فردی و چه در بعد تیمی عملکرد ضعیفی داشت ولی گریزمان یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان بلوگرانا در آن بازی بود.

 

1431173

نقشه اقدام در بازی (از چپ به راست: بازی با بیلبائو، بتیس، اوساسونا)

 

اما گریزمان در بازی دوم مقابل بتیس در اولین حضورش در نوکمپ خوش درخشید و دو گل برای بارسا زد. هواداران بارسا معتقد بودند گریزمانی که انتظارش را داشتند از راه رسیده است. گلزنی که در بازی حضورش به خوبی احساس می‌شود و در حضور لئو مسی و لوئیس سوارز کاری می‌کند که جای خالی آنها احساس نشود.

 

1431175

نقشه پاسها (از چپ به راست: بازی با بیلبائو، بتیس، اوساسونا)

 

اما در بازی سوم مقابل اوساسونا بار دیگر از آن گریزمان خبری نبود و ستاره فرانسوی در جریان بازی گم شده بود. گریزمان در این بازی نتوانست در برنامه تاکتیکی تیمش نقش بازی کند و حتی یک بار هم نتوانست به سمت دروازه حریف شلیک کند. آمار این بازی هم موید عملکرد ضعیف گریزمان است و نشان می‌دهد گریزمان واقعی هنوز در اختیار بارسا قرار نگرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها