کد خبر : 1634026 | 10 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش احتمال انتقال قرضی ایکاردی به بارسلونا

درحالیکه سرنوشت مائورو ایکاردی همچنان در ابهام قرار دارد، کوریره دلا سرا می‌گوید آخرین امید مدیر برنامه‌های او وندا نارا انتقال قرضی مائورو به بارسلونا است.

افزایش احتمال انتقال قرضی ایکاردی به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنها زمان اندکی به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا باقی مانده سرنوشت مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست او فصل جاری را در کدام تیم ادامه خواهد داد.

 

در تازه‌ترین اخبار درباره ایکاردی، روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا خبر داد که وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی از درز کردن سندی حقوقی که توسط وکیل او جوزپه دی‌کارلو تهیه شده بود و انتشار آن در اینترنت به شدت عصبانی است.

 

1431203

 

بر اساس این گزارش با وجود این اتفاق، عصبانیت وندا در روزهای اخیر اما علت واقعی دیگری دارد. ماجرا این است که وندا از دست مائورو عصبانی است چرا که ستاره آرژانتینی بر خلاف توصیه‌های او به جای شکایت از اینتر و درخواست غرامت، به این تیم بازگشته و زیر نظر آنتونیو کونته در تمرینات شرکت کرده.

 

وندا در روزهای اخیر با یوونتوس رابطه خوبی داشته و تلاش زیادی کرده تا همسرش روانه این تیم شود. اما اینتر پیشنهادهای یووه برای ایکاردی که بر اساس این گزارش پیشنهادهایی مبنی بر انتقال قرضی او تا سال 2021 بوده را رد کرده و گفته تنها در صورتی حاضر به معامله با یووه بر سر ایکاردی است که او با دیبالا معاوضه شود. پیشنهادی که از سوی بیانکونری رد شده است.

 

کوریره می‌گوید با توجه به آنکه شایعات درباره انتقال ایکاردی به رم، ناپولی، موناکو، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن همگی به بن‌بست رسیده به نظر می‌رسد تنها راه باقی مانده برای وندا نارا، انتقال قرضی ایکاردی به بارسلونا است.

 

دیدگاه‌ها