کد خبر : 1634054 | 10 شهریور 1398 ساعت 15:36 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود نا آرامی های روز های اخیر

ایا هنگ کنگ توانایی میزبانی را خواهد داشت ؟

تیم ملی ایران از 10 روز دیگر باید در کشور هنگ‌کنگ به مصاف تیم ملی این کشور برود، درحالی‌که در حال حاضر این منطقه دچار درگیری و آشوب‌های داخلی است.

به گزارش "ورزش سه"، دور سوم تمرینات تیم ملی امروز شنبه دهم شهریور با حضور برترین بازیکنان لیگ برتر و لژیونرها برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2020 قطر آغاز خواهد شد.


دیدار تیم ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ در حالی ۱۰ روز دیگر در تاریخ 19 شهریورماه برگزار می‌شود که این کشور کوچک آسیای شرقی درگیر اعتراضات مردمی و آشوب‌های خیابانی است و در شرایط نامناسب داخلی به سرمی‌برد.

 

این در حالی است که به علت حضور 5 تیم در یک گروه هرکدام از تیم‌ها (هنگ‌کنگ، ایران، کامبوج، بحرین، عراق) در طول رقابت‌های این گروه با قرعه استراحت مواجه می‌شود که در هفته اول تیم ملی ایران به میدان نخواهد رفت.

 

1431233


طبق برنامه بازی‌ها تیم ملی ایران 10 روز دیگر باید در اولین دیدار خود در هنگ کنگ به مصاف تیم ملی این کشور برود درحالی‌که در این روزها شاهد بیشترین اعتراضات مردم این کشور آسیای شرقی بودیم و با توجه به بازی تیم ملی ایران در ورزشگاه ملی هنگ‌کنگ مشخص نیست آیا این کشور توانایی برگزاری این دیدار را خواهد داشت یا این دیدار در کشور دیگر برگزار خواهد شد.


هنگ‌کنگ به‌عنوان ضعیف‌ترین تیم حاضر در این گروه در دومین دیدارش باید در خانه میزبان ایران باشد. طبق اعلام AFC این بازی در ورزشگاه ملی هنگ‌کنگ برگزار می‌شود که در پایتخت این کشور قرار دارد.


آخرین اخبار رسیده از هنگ‌کنگ حاکی از دستگیری 20 تن در روز پنج‌شنبه و هشدار به سایر مردم مبنی بر بازداشت در صورت عدم مجوز برای راهپیمایی را دارد و این ناآرامی هرروز ابعاد جدیدتری به خود می‌گیرد.


گفته می‌شود راهپیمایی‌ها و ناآرامی‌های سیاسی در هنگ‌کنگ از زمان پیوستن مجدد این دولت‌شهر به چین در سال ۱۹۹۷ بی‌سابقه بود است و این موضوع می‌طلبد که فدراسیون فوتبال از طریق مراجع ذی‌صلاح، رایزنی‌های لازم را با نهادهای مختلف برای تأمین پرواز مستقیم به هنگ‌کنگ انجام دهد تا بازیکنان با توجه به فاصله زیاد تا این کشور، دچار خستگی و زحمت اضافی نشوند. 

 

1431234

دیدگاه‌ها