کد خبر : 1634096 | 10 شهریور 1398 ساعت 18:18 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال دوری طولانی مدت مدافع سیتی از میادین

بعد از لروی سانه، آیمریک لاپورته نیز به جمع مصدوم‌های سیتی اضافه شد و تا مدت‌ها نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

احتمال دوری طولانی مدت مدافع سیتی از میادین

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منچسترسیتی در خانه با چهار گل توانست برایتون را شکست دهد. سرخیو آگوئرو دو بار، کوین دی بروین و برناردو سیلوا برای سیتی گلزنی کردند. 

 

 

1430991

 

 

بعد از آنکه لروی سانه در دیدار جام خیریه در ابتدای فصل مصدوم شد و مشخص شد تا مدت‌ها نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، آیمریک لاپورته مدافع گرانقیمت این تیم نیز در بازی برابر برایتون مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.

مصدومیت این بازیکن فرانسوی از ناحیه زانو است و جدی به نظر می‌رسد و ممکن است او نیز تا مدت‌ها نتواند سیتی را همراهی کند. به همین خاطر او که به تیم ملی فرانسه دعوت شده بود، باید به مداوای زانوی مصدوم خود بپردازد و ساموئل اومتیتی جای او را در تیم ملی فرانسه خواهد گرفت.

لاپورته بعد از این دیدار به بیمارستان منتقل شد و گواردیولا نیز تایید کرد مصدومیت این بازیکن جدی است و ممکن است تا ماه‌ها نتواند برای این تیم به میدان برود.

این دو مصدومیت ممکن است طبق گفته جرمن جناس، کارشناس فوتبال انگلیس ضربه سختی به مدافع عنوان قهرمانی بزند. با رفتن ونسان کمپانی از جمع سیتیزن‌ها سیتی با کمبود بازیکن روبرو شده است و فرناندینیو در بازی برابر برایتون جای لاپورته کارهای دفاعی را انجام خواهد داد.

منچسترسیتی در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید در زمین تیم نوریچ به میدان برود.

 

 

1430990

دیدگاه‌ها