کد خبر : 1634103 | 10 شهریور 1398 ساعت 18:56 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز در لیورپول آرام است!

هندرسون: مشکلی بین صلاح و مانه نیست

لیورپول در حالی برابر برنلی به برتری رسید که واکنش‌های عجیب مانه این برد را تحت تاثیر قرار داد.

هندرسون: مشکلی بین صلاح و مانه نیست

به گزارش "ورزش ‌سه"،  روز گذشته لیورپول در یک بازی جذاب برنلی را شکست داد و با کسب سیزدهمین برد پیاپی و البته کسب 12 امتیاز به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. 
اما این برد در آخر تحت تاثیر حرکات عجیب سادیو مانه قرار گرفت. این ستاره سنگالی پس از تعویض با اوریگی نسبت به محمد صلاح اعتراض شدیدی داشت و عصبانیت او باعث شد تا همه رسانه ها این حاشیه بزرگ را پوشش دهند. 

 

 

1431096

 


عصبانیت ستاره سنگالی از صلاح به علت عدم ارسال پاس در موقعیت مناسب بود. صلاح در این مسابقه تلاش بسیار زیادی برای ثبت گل کرد که ناموفق بود. مانه بعد از تعویض با حضور بر روی نیمکت با جیمز میلنر، فیرمینو و کورنمایر مربی بدنساز لیورپول گفت و گو کرد و از عصبانیت خود گفت. 
در حالی که مانه بعد از اتمام مسابقه ترجیح داد با رسانه‌ها صحبت نکند اما کلوپ شرایط را عادی و خوب دانست. 

 

 

1431298

 


با این حال هندرسون می‌گوید: هیچ مشکلی بین مانه و صلاح در رختکن وجود نداشته است. او بازیکن و پسر بسیار خوبی است و همه به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را داشته و پیشرفت کنیم. ما در ابتدا باور نمی‌کردیم که صلاح اینگونه شده باشد اما وقتی به رختکن رفتیم او شوخی می‌کرد و خندان بود. 
وی در ادامه گفت: مهم ترین مسئله این است که نتیجه گرفتیم و مانه این را می‌داند. ما فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و به دنبال این هستیم که هر هفته برنده بوده و عملکرد خوبی داشته باشیم. در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تیم‌های بسیار خوبی حضور دارند و شما باید همیشه در بالاترین سطح باشید. ما هر هفته به طرق مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیریم و به دنبال بالاترین جایگاه در پایان فصل هستیم. حالا هم می‌خواهیم روند مثبت خود به خصوص در مسابقات خارج از خانه را ادامه دهیم و به عنوان یک تیم سخت کوش نمایش خوبی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها