کد خبر : 1634119 | 11 شهریور 1398 ساعت 15:47 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

نیمار؛ دلیل اصلی شروع ضعیف بارسا در لالیگا؟

برای توجیه نتایج ضعیف بارسا در شروع فصل می توان به درگیری های ذهنی بازیکنان و کادر فنی اشاره کرد؛ درگیری هایی که نیمار مسبب شماره یک آنهاست.

نیمار؛ دلیل اصلی شروع ضعیف بارسا در لالیگا؟

به گزارش "ورزش ‌سه"،  بارسلونا بعد از کسب برد برابر بتیس در دومین بازی خارج از خانه متوالی خود برابر اوساسونا ناموفق بود تا مشخص شود که مشکلات این تیم به مسائل بیرون از زمین مربوط است. 


به نظر می‌رسد پرونده بازگشت نیمار که البته منتفی شد، بیش از اندازه روی بازیکنان و کادر فنی تاثیر گذاشته است؛ به طوریکه ارنستو والورده پیش از  بازی با اوساسونا گفت که کاش زودتر پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود چون این پروژه در حال کش پیدا کردن است. 

 

 

1431168

 

وقتی از او پرسیده شد که از یک تا 10 چه مقدار از شایعات نقل و انتقالات خسته شده، والورده پاسخ داد؛ 9.5. بارسلونا از 9 امتیاز تنها چهار امتیاز گرفته‌ و در هر سه بازی ابتدا از حریف عقب افتاده است. به واقع سخت است که یک دلیل قانع کننده برای این نمایش پیدا کرد. 


پیکه بعد از بازی با اوساسونا گفت که در پروژه بازگشت نیمار به بارسلونا افراد زیادی دخالت دارند که می‌توان به برخی از بازیکنان آن را مربوط دانست. برای مثال بازیکنی مثل راکیتیچ که همچنان سرنوشت مبهمی دارد و در مورد او شایعات فراوانی شنیده می شود. شاید حضور راکیتیچ بر روی نیمکت در هر سه بازی تصادفی نباشد و هم‌ چنین سمدو برابر اوساسونا عملکرد ضعیفی داشت که باعث نارضایتی کادر فنی شد. او نیز هفته ها به عنوان بازیکنی نام برده می شد که قرار بود به جای نیمار راهی پی اس جی شود. هر چه هست، حواس پرتی بازیکنان بارسا در این چند بازی بسیار مشهود است. 

دیدگاه‌ها