کد خبر : 1634131 | 10 شهریور 1398 ساعت 21:01 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مغضوب قاتل آرسنال شد (عکس)

کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام موفق شد گل اول تیمش برابر آرسنال را به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب و در خانه آرسنال به مصاف این تیم رفته تا دربی شمال لندن بین این دو تیم برگزار شود و شاگردان مائوریتسیو پوچتینو موفق شدند با برتری 1-2 راهی رختکن شوند.

 

در دقایق ابتدایی این دربی بود که روی پاس تماشایی سون هیونگ مین، اریک لاملا در موقعیت خوبی قرار گرفته و روی ریباند ضربه نه چندان محکم او و اشتباه برند لنو، کریستن اریکسن موفق شد در مقابل دروازه خالی گل اول را به ثمر برساند.

 

با گلزنی در این دیدار، کریستن اریکسن موفق به زدن 50 گل در لیگ برتر شده و به اولین بازیکن دانمارکی تبدیل شد که به چنین موفقیتی دست یافته است. همچنین کریستن اریکسن تنها بازیکن تاتنهام است که موفق به زدن حداقل 50 گل و ارسال 50 پاس گل در تاریخ رقابت های لیگ برتر شده است.

 

با توجه به عدم تمدید قرارداد کریستن اریکسن و به پایان رسیدن قرارداد وی در تابستان سال بعد، اخبار زیادی در مورد احتمال نیمکت نشینی این بازیکن در طول فصل شنیده می شد و حتی در بازی های ابتدایی تاتنهام نیز این اتفاق رخ داد. البته پوچتینو بعدها مدعی شد دلیل بازی نکردن کریستن اریکسن عدم تمدید قرارداد نبوده و حالا با قرار گرفتن این ستاره ارزشمند در ترکیب اسپرز در دربی لندن، وی یک بار دیگر ارزش های خود را به اثبات رساند.

 

1431334

 

1431333

 

1431332

دیدگاه‌ها