کد خبر : 1634167 | 11 شهریور 1398 ساعت 01:43 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیمیرو: رئال پر از نقطه ضعف است

رئال امشب در زمین ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد تا انتقاد کاسیمیرو را باعث شود.

کاسیمیرو: رئال پر از نقطه ضعف است

به گزارش "ورزش سه"، رئال که از دو بازی قبلی خود 4 امتیاز اندوخته بود، امشب ابتدا از میزبانش دو بار عقب افتاد ولی هر بار توانست بازی را به تساوی بکشاند. گرت بیل و فرلاند مندی از بهترین های رئال بودند به خصوص بیل که توانست دو گل به ثمر برساند.

 

 

1431390

 

 

کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال در پایان بازی گفت:« رئال همیشه محکوم به پیروزی است ولی خوب، پیروزی در ورزشگاه ویارئال دشوار است. کنترل بازی دست ما بود اما در زدن گل خوش شانس نبودیم. تا لحظه آخر جنگیدیم و دو بار بازی باخته را مساوی کردیم و این یک اتفاق مثبت است. یک امتیاز گرفتیم و حالا باید رو به جلو حرکت کنیم. وقفه بازی های ملی فرصت خوبی برای ایجاد تغییرات خواهد بود.»

 

کاسیمیرو ادامه داد:« از هر نظر ضعف داریم. چه در گلزنی و چه در کارهای دفاعی. ما یک تیم هستیم و اگر متحد شویم و با روح تیمی به جلو برویم، می توانیم کارهای بزرگی در این فصل انجام دهیم. امروز 2-4-4 بازی کردیم. سیستمی که معمولا با آن بازی نمی کنیم ولی بازهم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. فرصت های خوبی هم خلق کردیم ولی خوش شانس نبودیم. وقتی پیراهن رئال را به تن دارید، همیشه باید پیروز شوید.»

 

دیدگاه‌ها