کد خبر : 1634184 | 11 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 91.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خوش برای داستان پرحاشیه زیدان- بیل؟

زیدان، وکیل مدافع جدید گرت بیل

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید می‌گوید دو گل نجات‌بخش گرت بیل در بازی مقابل ویارئال برای او مهمتر از اخراج ستاره ولزی در وقتهای اضافه انتهای بازی است.

زیدان، وکیل مدافع جدید گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز در خانه ویارئال به مصاف این تیم رفت و با دو گلی که توسط گرت بیل به ثمر رسید دو بار از شکست گریخت تا از این بازی با یک امتیاز برگردد. گرت بیل البته در انتهای بازی در وقتهای تلف شده به فاصله کمی دو کارت زرد دریافت کرد تا سرانجام در دقیقه 90+4 از بازی اخراج شود.

 

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال در پایان بازی وقتی با سوالهای خبرنگاران درباره عملکرد گرت بیل و به خصوص اخراج او روبرو شد ترجیح داد درباره اخراج ستاره ولزی صحبت چندانی نکند و نشان داد که گلهای نجات‌بخش او برایش مهمتر است تا کارت قرمزی که در واپسین ثانیه‌ها دریافت کرده است.

 

1431427

 

بیل به خصوص در طول تابستان جاری روابط پرتنشی با زین‌الدین زیدان داشت و زیدان در اوایل تابستان به صورت صریح اعلام کرد به ستاره ولزی نیازی ندارد و او بهتر است باشگاه را ترک کند. بعد از آن بود که گرت بیل تا یک قدمی پیوستن به باشگاهی چینی پیش رفت که این انتقال در آخرین لحظه از سوی مدیریت رئال مادرید متوقف شد.

 

بیل اما بعد از ماندگار شدن در رئال، فصل جدید را خوب شروع کرده و دیروز نه تنها بعد از چندین ماه پایش به گلزنی برای رئال باز شد بلکه این تیم را از شکست در خانه ویارئال نجات داد.

 

زیدان بعد از بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره گرت بیل و اخراج او در این بازی گفت:" او دو خطا کرد و دو کارت زرد گرفت. حالا فرصت خوبی است تا بیل کمی استراحت کند. البته ممکن است نتواند واقعا استراحت کند چون باید خودش را به تیم ملی کشورش معرفی کند. من به خاطر گلهای او خوشحالم و ما روی نکات مثبت تمرکز خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها