کد خبر : 1634202 | 11 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته انضباطی زیر فشار یک فیلم

پاپاراتزی علیه گلر شماره یک تیم ملی

انتشار گسترده ویدئویی که دور از چشم دوربین های رسمی گرفته شده برای دروازه بان شماره یک تیم ملی مخاطره آمیز خواهد بود.

پاپاراتزی علیه گلر شماره یک تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند که با توجه به اتفاقات دیدار با پارس جنوبی و برخورد با مامور نیروی انتظامی در میکسدزون با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، اینبار حرکتی دیگر از خود در جدال با تراکتور به جا گذاشته که با حواشی زیادی همراه شده است.


دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که دیدار هفته اول لیگ نوزدهم را به دلیل محرومیت انضباطی برخورد با کی‌روش استنلی در جام حذفی فصل گذشته از دست داده بود، قرار بود روزهای آرامی را در فصل جدید دنبال کند. خصوصا اینکه اتفاقات میکسدزون در جم باعث شده بود کمیته انضباطی او را با محرومیت 3 جلسه‌ای به صورت تعلیقی مواجه کند.


در این شرایط پرسپولیس در حالی دیدار هفته دوم برابر تراکتور را در تبریز و با حضور بیش از 70 هزار هوادار با شکست به پایان رساند که اکنون تصاویری از بیرانوند در فضای مجازی منتشر شده که او را در حال واکنش به هواداران حریف در حین عبور از پیست تارتان نشان می دهد. این فیلم از سوی هواداری برداشته شده که در آن لحظه نقش پاپاراتزی را انجام می دهد .


البته گلر شماره یک تیم ملی قبل از انتشار این ویدئو به دلیل برخورد با ایمان سلیمی مدافع تراکتور که مانع از شروع مجدد سریع او شده بود، مورد توجهات و نقدهای منفی قرار داشت اما اگر آن حرکت را در چارجوب زمین فوتبال بدانیم این واکنش قطعا متفاوت است. بیرانوند که با حضور در دو جام ملت‌ها و یک جام جهانی انتظار می‌رفت اکنون به بالاترین مرز از حد پختگی رسیده باشد، کاری کرده که حتما توضیحی برای آن خواهد داشت اما باتوجه به رویه جدید کمیته انضباطی و وعده های اسماعیل حسن زاده، همه ارکان فوتبال را تحت فشار قرار می دهد بخصوص که او در اردوی تیم ملی حضور دارد و خود را آماده بازی هنگ کنگ می کند.


اکنون باید دید با توجه به فراگیر شدن این تصاویر در فضای مجازی و سروصدایی که هواداران تراکتورو البته استقلال به راه انداخته‌اند و خواهان برخورد با این دروازه‌بان ملی‌پوش شده‌اند، کمیته انضباطی آیا به این مساله ورود خواهد کرد یا خیر. پرسپولیس  طی هفته‌های بعدی بازی‌های حساسی همچون دربی و جدال با سپاهان را پیش روی خود دارد.

دیدگاه‌ها