کد خبر : 1634253 | 11 شهریور 1398 ساعت 13:55 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

داوید لوئیز: مدافعین آرسنال باید اشتباهات را بپذیرند

داوید لوئیز مدافع جدید آرسنال می‌گوید مدافعین این تیم باید مسئولیت تساوی 2-2 این تیم مقابل تاتنهام را به عهده بگیرند.

داوید لوئیز: مدافعین آرسنال باید اشتباهات را بپذیرند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تاتنهام دیروز در استادیوم خانگی‌اش امیریتس در دربی لندن به مصاف تاتنهام رفته و به تساوی 2-2 دست یافت، داوید لوئیز مدافعی که در تابستان جاری از چلسی به این تیم پیوسته می‌گوید مدافعین آرسنال باید اشتباهات خود را پذیرفته و مسئولیت این تساوی را به عهده بگیرند.

 

1431526

 

آرسنال در نیمه اول از مهمانش تاتنهام 2-0 عقب افتاده بود و در نیمه دوم موفق شد با گلهای دو مهاجمش لاکازت و اوبامیانگ کار را به تساوی بکشاند. داوید لوئیز که پیش از این هم به خاطر عملکرد ضعیفش در بازی قبلی آرسنال مقابل لیورپول با انتقادهای زیادی همراه شده بود می‌گوید برای موفقیت تیمش از جا و دل مایه می‌گذارد ولی می‌پذیرد که مدافعین آرسنال در مقابل تاتنهام اشتباهات زیادی مرتکب شده‌اند.

 

داوید لوئیز در ادامه گفت:" انتقاد به نظر من طبیعی است. من در طول دوران ورزشی‌ام با انتقادهای زیادی مواجه بوده‌ام به خصوص شما وقتی مدافع هستید بیشتر در معرض انتقاد قرار می‌گیرید".

 

مدافع آرسنال در ادامه گفت:" مهاجمین هیچوقت باعث باخت تیم‌شان نمی‌شوند مگر آنکه یک پالتی را در آخرین لحظه از دست بدهند. ولی فوتبال همین است. مدافعین باید مسئولیت اشتباهات‌شان را بپذیرند و با انتقادها برخورد خوب و متواضعانه داشته باشند. ما باید وقتی اشتباه می‌کنیم متوجه اشتباه‌مان شده و آن را بپذیریم".

 

دیدگاه‌ها