کد خبر : 1634305 | 11 شهریور 1398 ساعت 16:50 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

والدانو:

سردرگمی مسری رئال؛ مربی، بازیکن، هوادار

خورخه والدانو بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است زیدان هنوز طرح و برنامه خاصی برای رئال مادرید ندارد.

سردرگمی مسری رئال؛ مربی، بازیکن، هوادار

به گزارش "ورزش سه"، زیدان ماه مارس گذشته بود که به رئال برگشت اما نتایج این تیم با بازگشت او هم تغییری نکرد. رئال فصل گذشته را در رتبه سوم به اتمام رساند و پس از یک پیش فصل ضعیف، قدم به فصل جدید گذاشت. کهکشانی ها در اولین بازی فصل سلتا را در زمین این تیم شکست دادند ولی در دو بازی بعدی برابر وایادولید و ویارئال متوقف شدند. اتلتیکو با 9 امتیاز صدرنشین است در حالی که رئال با 5 امتیاز و بارسا با 4 امتیاز، فاصله امتیازی عجیبی با این تیم دارند.

 

 

1431398

 

 

خورخه والدانو پس از تساوی شب گذشته رئال برابر ویارئال به اوندا سرو گفت:« هم رئال و هم بارسا فصل را خوب شروع نکرده اند و هر دو تیم به فرم خوب خودشان نرسیده اند. این البته برای خودشان هم گول زننده است برای مثال اگر یکی فصل را عالی شروع کرده بود، دیگری الان در بحران بود ولی در رئال می گویند که بارسا از ما بیشتر امتیاز از دست داده پس شرایط خیلی هم بد نیست. این طرز تفکر اشتباه است.»

 

والدانو ادامه داد:« زیدان هنوز به طرح و برنامه خاصی برای تیمش نرسیده است. یکی از مشکلات اصلی رئال در خط دفاعی است و به خصوص اشتباهات فردی مدافعان که زیدان باید فکری برای آن بکند. مشکلات رئال با فصل قبل متفاوت است چون زیدان هم مربی فصل قبل نیست.

هر چه از بازی می گذرد، یک حواس پرتی و بی نظمی خاصی در رئال دیده می شود. زیدان خودش و هواداران را گیج کرده است. شاید او گمان می کرد قطعا پوگبا به رئال می آید و برنامه هایش را بر اساس او تدارک دیده بود. زیدان در پیش فصل گفت که بیل باید برود و حالا او بهترین بازیکن رئال است. در هر بازی او تاکتیک ها و بازیکنان مختلفی را امتحان می کند. این باعث شده تا بازیکنان رئال هم به نوعی گیج شده باشند. مشخص نیست آرایش رئال تدافعی است یا تهاجمی. وقتی او به رئال برگشت، ایده های روشنی داشت اما فصل جاری به نظر اینطور نیست. اگر فردا یک بازی از لیگ قهرمانان در پیش باشد، نمی دانیم بازیکنان ثابت ترکیب او چه کسانی هستند.»

دیدگاه‌ها