کد خبر : 1634313 | 11 شهریور 1398 ساعت 17:34 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد ناجی می شود؟

رئالِ زیدان؛ تیمی که بردن را فراموش کرده

رئال مادرید در دومین مقطع حضور زیدان راه رسیدن به پیروزی را از یاد برده است.

 رئالِ زیدان؛ تیمی که بردن را فراموش کرده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید تیمی که زمانی به راحتی تیم های لالیگایی را از پیش رو بر می داشت و تنها برابر بارسا و اتلتیکو و بعضا سویا و والنسیا برای بردن زجر می کشید، حالا و پس از گذشت سه هفته از لالیگا تنها یک برد و دو تساوی کسب کرده است. حریفان رئال تیم هایی بودند که فصل گذشته مدعی جدی سقوط بودند و به سختی توانستند خود را در لالیگا حفظ کنند.

رئال فصل را با برتری 1-3 مقابل سلتا شروع کرد و سپس دو تساوی برابر وایادولید و ویارئال، حاصل کار این تیم بود تا در همین شروع کار، 4 امتیاز از اتلتیکو عقب بیفتد. از خوش شانسی رئال اینکه بارسا هم فصل را خوب شروع نکرده و پس از سه هفته 5 امتیاز از دست داده است.

 

 

1427101

 

 

روند رئال در دومین مقطع حضور زیدان نگران کننده است و به نظر می رسد دیگر نمی تواند به راحتی گذشته پیروز شود. از زمانی که زیزو به رئال برگشت، این تیم در 14 بازی لالیگا به میدان رفته است. یازده بار فصل گذشته و سه بار فصل جاری. حاصل کار شش پیروزی، چهار باخت و چهار تساوی بوده است. اگر بخواهیم بازی های پیش فصل را نیز حساب کنیم که رئال تنها به دو پیروزی از هفت بازی خود دست یافت، اوضاع نگران کننده تر نیز می شود.

روز گذشته کاسیمیرو هافبک رئال به این نکته اشاره کرد که وقتی پیراهن رئال را به تن می کنید، فقط باید پیروز شوید و حتی تساوی هم به کارتان نمی آید اما جالب اینکه زیدان در نشست خبری خود، تساوی برابر ویارئال را نتیجه مثبتی ارزیابی کرد و گفت که از اینکه شکست نخوردند، رضایت دارد!

با این مسیری که رئال طی می کند، نمی توان دورنمای چندان روشنی برایش متصور شد مگر اینکه با بازگشت ادن هازارد شاهد تغییراتی رادیکال در این تیم باشیم. پس از وقفه بازی های ملی، رئال میزبان لوانته خواهد بود و سپس بازی دشوار در زمین سویا از راه می رسد. این دو بازی که احتمالا هازارد نیز در آنها حاضر خواهد بود، نشان خواهد داد که شرایط حقیقی رئال با زیدان چگونه است.

 

 

1431596

 

 

 

دیدگاه‌ها