کد خبر : 1634350 | 11 شهریور 1398 ساعت 21:38 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

پل پوگبا از لیست تیم ملی فرانسه خط خورد

متئو گوندوزی، هافبک آرسنال جانشین پل پوگبا در لیست تیم ملی فرانسه شد.

پل پوگبا از لیست تیم ملی فرانسه خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، به زودی و با تعطیل شدن بازی های لیگ های معتبر اروپایی، مسابقات مقدماتی یورو 2020 آغاز خواهد شد و تیم ملی فرانسه، یکی از امیدهای اصلی فتح این رقابت ها باید به مصاف آندورا و آلبانی برود. اما پل پوگبا، هافبک تیم ملی فرانسه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به حضور در اردوی خروس ها نخواهد بود و متئو گوندوزی، هافبک آماده آرسنال جانشین وی شده است.

 

1431640

 

هافبک 26 ساله شیاطین سرخ بازی مقدماتی رقابت های یورو 2020 مقابل آلبانی و آندورا را از دست خواهد داد و متئو گوندوزی برای اولین بار در ترکیب فرانسه قرار خواهد گرفت. قرار است منچستریونایتد در هفته بعدی لیگ برتر و در تاریخ 14 سپتامبر با لستر سیتی در اولدترافورد بازی کند و هنوز مشخص نیست که آیا پل پوگبا پس از استراحت بازی های ملی به ترکیب یونایتد باز خواهد گشت یا خیر.

 

بلیز متوئیدی، کورنتین تولیسو، استیون انزونزی و موسی سیسوکو در کنار متئو گوندوزی، انتخاب های دیدیه دشان برای بازی های پیش رو هستند و هافبک جوان آرسنال می تواند در اولین بازی ملی خود در مقابل آلبانی در روز شنبه به میدان برود.

 

پل پوگبا در فصل جاری نمایش پر فراز و نشیبی در همین مدت کوتاه داشته و با توجه به نتایج نه چندان خوب منچستریونایتد، وی نیز بارها مورد انتقاد قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها