کد خبر : 1634353 | 11 شهریور 1398 ساعت 20:34 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

دو روز تا پرواز به هنگ کنگ

گزارش: تیم ملی پرستاره شد

ملی پوشان ایران دومین روز از مرحله سوم آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی، در کمپ تیم های ملی با حضور اکثر بازیکنان دعوت شده به اردو دنبال کردند.

گزارش: تیم ملی پرستاره شد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی ایران امروز با تعداد بیشتری از بازیکنان دعوت شده به اردو به نسبت روز قبل، یعنی با 20 نفر پیگیری شد تا تمرینات شکل بهتری به خود بگیرد.


حالا فقط اللهیار صیاد منش، مهرداد محمدی و سردار آزمون تنها غایبین تیم ملی به شمار می روند که این سه بازیکن هم تا فردا خودشان را به کادر فنی تیم ملی معرفی خواهند کرد.


 در تمرینات امروز عصر، مثل تمرین روز گذشته که از ساعت 18 با حضور بیست دقیقه ای اصحاب رسانه برگزار شد به غیر از مهدی طارمی و مجید حسینی که در سالن تمرین کردند سایر بازیکنان در زمین چمن شماره یک کمپ تیم های ملی زیر نظر مارک ویلموتس، وحید هاشمیان و مانو فررا تمریناتشان را دنبال کردند.

 

 


تیم ملی ایران که برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر 2022 خود را آماده می کند در دور اول این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه شده است و طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون فوتبال، دو روز دیگر تهران را به مقصد هنگ کنگ  برای انجام  اولین دیدار مقابل این کشور ترک خواهند کرد.

 


ملی پوشان ایران در دور دوم بازی های گروهی به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنگ خواهد رفت و درست یک ماه بعد در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال کامبوج خواهند بود.

دیدگاه‌ها