کد خبر : 1634357 | 11 شهریور 1398 ساعت 20:43 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ کیلور ناواس به PSG پیوست

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید رسما راهی پاری سن ژرمن شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، انتقال کیلور ناواس به پاریس نهایی شد و این دروازه بان کاستاریکایی تا تاریخ 30 ژوئن 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد 4 ساله ای با رقم 13 میلیون یورو به علاوه انتقال قرضی آلفونسه آرئولا به برنابئو، امضا کرده است. ناواس که تابعیت اسپانیایی هم دارد ، اولین کاستاریکایی در تاریخ تیم پاری سن ژرمن به شمار می آید. کیلور ناواس که در تابستان سال 2014 راهی رئال مادرید شده بود، 5 فصل فوق العاده را در برنابئو سپری کرد و با این تیم 3 بار فاتح لیگ قهرمانان شد.

 

کیلور ناواس بعد از عقد قرارداد با پاری سن ژرمن گفت: "من واقعا از انتقال به این تیم هیجان زده هستم. بعد از تجربه بازی کردن در اسپانیا ، من با امیدهای فراوان به فرانسه می آیم. پاری سن ژرمن تیمی بسیار معتبر در آمریکای لاتین است و من مشتاق این هستم که بخشی از ماجراجویی جدید که از چند سال پیش شروع شده است باشم.

 

من تمام تلاش خود را برای کمک به پاری سن ژرمن برای کسب عناوین جدید انجام می دهم. از تمام تجربه و توان خود برای جلب رضایت هواداران پاری سن ژرمن که به خاطر شور و شوق خود در سراسر اروپا مشهور هستند، بهره خواهم برد."

 

1431649

دیدگاه‌ها