کد خبر : 1634431 | 12 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

تریپیر: تاتنهام اشتباه کرد من را از دست داد

کایرن تریپیر، ستاره سابق تاتنهام که به اتلتیکو مادرید پیوسته می‌گوید از این انتقال راضی است ولی تاتنهام با از دست دادن او مرتکب اشتباه شده است.

تریپیر: تاتنهام اشتباه کرد من را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، کایرن تریپیر، ستاره ملی‌پوش انگلیسی که در تابستان جاری از تاتنهام جدا شده و به اتلتیکو مادرید پیوست می‌گوید قبول دارد که فصل گذشته برای تاتنهام عملکرد خیلی خوبی نداشته ولی تاتنهامی‌ها خیلی زود قید او را زده و به خاطر از دست دادنش مرتکب اشتباه شده‌اند.

 

1431744

 

تریپیر می‌گوید از پیوستنش به اتلتیکو مادرید بسیار راضی است ولی او در صحبت‌هایش رئیس باشگاه تاتنهام و سرمربی‌اش مائوریسیو پوچتینو را هدف انتقاد قرار می‌دهد. این ملی‌پوش انگلیسی در طول تابستان با قراردادی 20 میلیون پوندی راهی مادرید شد تا به اتلتیکو بپیوندد. تریپیر در لالیگا درخشان ظاهر شده و در اولین بازی خود برای اتلتیکو یک پاس گل داده است.

 

کایرن ترپییر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من فصل گذشته بهانه‌ای نداشتم. عملکرد ضعیفم از کریسمس شروع شد. فکر می‌کردم چون در نیمه اول فصل  خوب بوده‌ام همه چیز مرتب است ولی بعد یک دفعه دیدم اوضاع خوب نیست و نمی‌توانستم خوب بازی کنم. شایعاتی درباره تلاش تاتنهام برای فروشم شنیده بودم که البته جالب نبود ولی خب، فوتبال همین است".

 

تریپیر در ادامه گفت:" پوچتینو نگفت که می‌خواهد من را واگذار کند. سعی کردم با رئیس باشگاه در این باره صحبت کنم. وقتی با پوچتینو صحبت کردم نه جواب مثبت گرفتم و نه منفی. اینجا است که آدم متوجه می‌شود اوضاع از چه قرار است. خیلی ناراحت‌کننده بود. من همه چیزم را برای آن باشگاه گذاشته بودم و می‌خواستم بمانم. قراردادم هنوز تمام نشده بود ولی اتفاقی که باید می‌افتاد، افتاد".

 

 

دیدگاه‌ها