کد خبر : 1649421 | 21 آبان 1398 ساعت 13:06 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

در اتلتیکو به من می‌گویند وین رونی!

کیه‌ران تریپیر، ستاره انگلیسی که از ابتدای فصل جاری در اتلتیکو مادرید بازی می‌کند می‌گوید از بازی در این تیم بسیار خوشحال است و بازیکنان اتلتیکو او را با لقب وین رونی صدا می‌کنند.

در اتلتیکو به من می‌گویند وین رونی!

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیر، ستاره سابق تاتنهام که از ابتدای فصل جاری به اتلتیکو مادرید ملحق شده و در این تیم بازی می‌کند می‌گوید از زمانی که هم‌تیمی‌اش دیگو کاستا، به او لقب وین رونی داده همه بازیکنان اتلتیکو او را وین رونی صدا می‌کنند. تریپیر همچنین می‌گوید که از تک‌تک لحظات حضورش در اتلتیکو لذت می‌برد و از انتقال به این تیم بیش از آنچه بتوان تصور کرد راضی است.

 

1451278

 

دفاع راست سابق تاتنهام بعد از انتقال به اتلتیکو احیا شده و در تیم دیگو سیمئونه نمایش‌های عالی‌ای داشته.

 

تریپیر در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین گفت:" چون من تنها بازیکن انگلیسی اتلتیکو هستم و چون وین رونی تنها بازیکن انگلیسی‌ای بود که دیگو کاستا خوب می‌شناخت من را وین رونی صدا کرد و این لقب روی من ماند".

 

دفاع راست انگلیسی اتلتیکو در ادامه گفت:" کاستا اولین بار به من گفت وین رونی چون این اولین اسم انگلیسی‌ای بود که به ذهنش آمد. حالا هر جا که می‌روم همه داد می‌زنند رونی بیا! وقتی گرم می‌کنم فقط صدای رونی است که می‌شنوم. بله باید از دیگو و هم‌تیمی‌هایم به خاطر این لقب تشکر کنم!".

 

 

دیدگاه‌ها