کد خبر : 1634439 | 12 شهریور 1398 ساعت 11:19 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان سرخابی بدون کسب امتیاز!

چهار هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور سپری شده است و از بین 18 تیم حاضر در این پیکارها تنها دو تیم هستند که امتیازی به دست نیاورده اند. تیم های شهرداری تبریز و نیروی زمینی تهران.

مربیان سرخابی بدون کسب امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، نیروی زمینی را امید رضا روانخواه بازیکن سابق استقلال هدایت می کند که فصل گذشته به همراه این تیم حضور شایسته ای در بازی های لیگ 2 داشت و به لیگ یک صعود کرد. نیروی زمینی در هفته چهارم بازی ها درخانه تیم مس رفسنجان تن به شکست 3-0 داد تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. دو شکست خانگی و دو شکست خارج از خانه به همراه 8 گل خورده و تنها دو گل زده کارنامه تیم امید رضا روانخواه در لیگ یک است. البته که فرصت کافی برای تغییر وضعیت برای این تیم وجود دارد.

 

دیگر تیم بدون امتیاز بازی ها تیم شهرداری تبریز با مربیگری یونس باهنر کاپیتان سابق تیم تراکتور و مدافع تیم پرسپولیس است. شهرداری تبریز هم همانند نیروی زمینی این هفته 3 گل خورد و موجب حضور تیم بادران در صدر جدول بازی ها شد. تیم شهرداری تبریز در فاز دفاعی ضعیف ترین عملکرد را بین تیم ها تا به این جای کار داشته است و 11 گل خورده در کارنامه این تیم دیده می شود. شهرداری تبریز هم همانند نیروی زمینی تا به این جای کار تنها دو گل زده است و این نشان می دهد علاوه بر فاز دفاعی در فاز تهاجمی هم ضعیف است.

 

اما فرصت پیش آمده بهترین فرصت برای این دو تیم است تا با انجام تمرینات اختصاصی نقاط ضعف خود را کمرنگ کنند و بازگشت مقتدرانه ای به بازی ها داشته باشند. با توجه به فرا رسیدن روزهای فیفا بازی های لیگ یک در هفته پیش رو تعطیل خواهد بود و بازی های جام حذفی را شاهد خواهیم بود.

 

این فصل 18 تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم راهی لیگ برتر می شوند و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

دیدگاه‌ها