کد خبر : 1634479 | 12 شهریور 1398 ساعت 13:22 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی واقعی آرسنال "اونای ونگر" است؟

پل مرسون ستاره سابق آرسنال از عملکرد این تیم در مقابل تاتنهام انتقاد کرده و می‌گوید اونای امری نسبت به دوران آرسن ونگر تغییری در بازی آرسنال به‌وجود نیاورده است.

مربی واقعی آرسنال "اونای ونگر" است؟

به گزارش "ورزش سه"، پل مرسون، ستاره سابق آرسنال بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل رقیب همشهری‌اش تاتنهام در دربی لندن می‌گوید آرسنال از زمان روی کار آمدن اونای امری نسبت به دوران آرسن ونگر پیشرفتی نداشته و مثل این می‌ماند که "اونای ونگر" در حال حاضر هدایت توپچی‌ها را به عهده دارد.

 

1428267

 

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال بعد از 22 سال از هدایت این تیم کنار رفت و بعد از او اونای امری سکان هدایت توپچی‌ها را بدست گرفت. اکثر تحلیل‌گران معتقدند آرسنال در دوران امری پیشرفت‌هایی داشته و فعالیت خوب آرسنال در تابستان جاری در بازار نقل و انتقالات امید به درخشش بیشتر توپچی‌ها را افزایش داده. ولی پل مرسون با این نظر موافق نیست.

 

مرسون در گفتگو با اسکای اسپورتز گفت:" دربی شمال لندن بازی زیبایی بود و آرسنال توانست درحالیکه دو گل عقب بود بازی را به تساوی بکشاند. ولی آیا در آرسنال چیزی تغییر کرده؟ من که فکر نمی‌کنم".

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت:" آرسنال یک هفته قبل به خاطر عملکردش در لیورپول تحسین شد که درست هم بود ولی هیچ چیز تغییر نکرده. همه چیز مثل دوران آرسن ونگر است. انگار اونای ونگر مربی‌گری این تیم را به عهده دارد".

 

دیدگاه‌ها