کد خبر : 1634540 | 12 شهریور 1398 ساعت 17:39 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ آماده رفتن به یوونتوس بود

ایوان راکیتیچ روز گذشته حتی مقدمات سفر به تورین برای پیوستن به یوونتوس را نیز تدارک دیده بود ولی در نهایت در بارسا ماندنی شد.

راکیتیچ آماده رفتن به یوونتوس بود

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ که در فصول گذشته بازیکن ثابت بارسلونا بود، در هر سه بازی ابتدای فصل این تیم در لالیگا نیمکت نشین بوده است. او تنها هفته اول برابر بیلبائو بود که دقایقی در نیمه دوم به میدان رفت و در دو بازی بعدی برابر بتیس و اوساسونا حتی یک دقیقه فرصت بازی را پیدا نکرد.

 

 

1421830

 

 

راکیتیچ در تمام طول تابستان با وجود شایعات جدایی اش به خصوص وارد شدن به پروسه بازگشت نیمار، بازهم تمایل برای ماندن در بارسلونا داشت ولی پس از اینکه مطلع شد در بازی با اوساسونا هم نیمکت نشین است، تصمیمش عوض شد و پس از بازی از سران باشگاه خواست تا به پیشنهاد یوونتوس گوش دهند.

 

راکیتیچ طبق ادعای موندودپورتیوو روز گذشته مقدمات سفرش به تورین را نیز تدارک دیده بود و تقریبا مطمئن بود که بارسا با پیشنهاد یوونتوس موافقت خواهد کرد اما در نهایت چنین نشد. یووه قصد داشت امره جان را به بارسا بدهد و راکیتیچ را به خدمت بگیرد ولی بارسلونا عنوان داشت که تنها به شرط جذب فدریکو برناردسکی راضی به واگذاری راکیتیچ خواهد شد. ستاره کروات حتی روز گذشته قید تیم ملی کرواسی را برای سفر احتمالی به تورین زده بود.

 

دیدگاه‌ها