کد خبر : 1634591 | 12 شهریور 1398 ساعت 22:50 | 76K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره چلسی؛ جدیدترین هدف انتقال آزاد یوونتوس

ویلیان، وینگر برزیلی چلسی مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

ستاره چلسی؛ جدیدترین هدف انتقال آزاد یوونتوس


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه فصل پر هیاهوی نقل و انتقالات اروپا دیشب به پایان رسید، اما از همین حالا گمانه زنی ها در مورد آینده بازیکنان بزرگ آغاز شده است. در یک دهه اخیر یوونتوس بازیکنانی ارزشمند و موفق را با انتقالی رایگان و پس از اتمام قرارداد با باشگاه شان به خدمت گرفته است و دیلی میل مدعی شد ویلیان، ستاره 31 ساله و برزیلی چلسی جدیدترین گزینه بیانکونری برای تقویت این تیم است.

 

1431978

 

قرارداد ویلیان تابستان سال بعد با باشگاه چلسی به اتمام خواهد رسید و هنوز توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است. بعید به نظر می رسد ویلیان تمایلی به ماندن در استمفوردبریج داشته باشد و احتمالا مذاکرات طرفین از ماه ژانویه برای انتقال به تورین آغاز خواهد شد.

 

ویلیان در سالهای اخیر مورد توجه تیم هایی چون رئال مادرید و بارسلونا نیز قرار داشته، اما چلسی تا به حال اجازه جدایی وی را صادر نکرده است و سال بعد و با به پایان رسیدن قرارداد این وینگر 31 ساله، یوونتوس برای خرید او اقدام خواهد کرد.

 

در همین یک سال اخیر بازیکنانی چون امره جان، آدرین رابیو و آرون رمزی بعد از اتمام قرارداد خود راهی یوونتوس شده اند و اخبار زیادی در مورد تکرار این اتفاق در تابستان سال بعد در خصوص کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام نیز منتشر شده است.

دیدگاه‌ها