کد خبر : 1634647 | 13 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام پخش تصاویر کودک‌آزاری به ستاره سابق آلمانی

بر اساس گزارشها پلیس برای تفتیش خانه کریستوف متسلدر، ستاره آلمانی سابق رئال مادرید که به اشتراک تصاویر کودک‌آزاری متهم است وارد خانه او شده است.

اتهام پخش تصاویر کودک‌آزاری به ستاره سابق آلمانی

به گزارش "ورزش سه"،  پلیس آلمان، کریستوف متسلدر، ملی‌پوش سابق فوتبال این کشور و ستاره سابق رئال مادرید را دستگیر کرده و از او خواسته به همراه نیروهای پلیس به منزلش مراجعه کند تا منزل او مورد تفتیش و بازرسی قرار بگیرد. علت این ماجرا متهم شدن متسلدر به اشتراک گذاری عکسهای کودک‌آزاری عنوان شده. نیروهای پلیس زمانی که متسلدر در مدرسه ورزشی هنف در آلمان مشغول شرکت در دوره مربی‌گری بوده او را دستگیر کرده و به همراه او به خانه‌اش مراجعه کرده‌اند.

 

1432048

 

این خبر اولین بار توسط روزنامه آلمانی بیلد منتشر شده و بعد از آن توسط دادستانی آلمان مورد تایید قرار گرفته است.

 

این مدافع سابق آلمانی در فاصله سالهای 2007 تا 2010 در رئال مادرید بازی کرده و یکی از ستاره‌های مشهور آلمانی به حساب می‌آمد. متسلدر 47 بازی ملی هم در کارنامه دارد.

 

1432049

 

بر اساس گزارشها، پلیس پیش از آنکه به همراه متسلدر به خانه او در شهر دوسلدورف برسد تلفن همراه او را ضبط کرده است. بیلد می‌گوید تفتیش منزل متسلدر همچنان ادامه دارد و تا این لحظه دست‌کم یک دستگاه کامپیوتر از منزل او ضبط شده است.

 

با اینحال در گزارش بیلد آمده که متسلدر تا این لحظه بازداشت نشده است. یکی از سخنگویان دادستانی هامبورگ در این باره گفت:" یک مرد 38ساله آلمانی به انتشار تصاویر کودک‌آزاری متهم شده است، تصاویری که فیلم‌های دیجیتالی ضبط‌شده را شامل می‌شده".

 

بیلد می‌گوید این اقدامات پلیسی بعد از آن  آغاز می‌شود که زنی که پیش از این با متسلدر رابطه داشته درباره او به پلیس گزارش می‌دهد. این زن به پلیس 15 تصویر از صحنه‌های کودک‌آزاری نشان داده و مدعی شده توسط متسلدر و از طریق واتس‌اپ برای او ارسال شده است.

 

 

دیدگاه‌ها