کد خبر : 1634688 | 13 شهریور 1398 ساعت 13:55 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوویچ: جا افتادن در رئال مادرید برایم سخت بود

لوکا یوویچ، مهاجم صرب رئال مادرید که در تابستان جاری به این تیم منتقل شده می‌گوید انتقال به رئال و جا افتادن در این تیم برای او ساده نبوده است.

یوویچ: جا افتادن در رئال مادرید برایم سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، مهاجم صربی که امسال تابستان از آینتراخت فرانکفورت جدا شده و راهی رئال مادرید شد می‌گوید قبول دارد که در رئال شروع کندی داشته و فرایند انتقال به رئال و جا افتادن در این تیم برای او ساده نبوده است.

 

1426386

 

یوویچ که فصل گذشته در آینتراخت فرانکفورت 27 گل به ثمر رسانده بود تابستان امسال با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به رئال ملحق شد اما مصدومیت در دوران پیش‌فصل مزید بر علت شد تا او در سه بازی اخیر رئال نتواند برای این تیم گلی به ثمر برساند.

 

یوویچ درباره شرایطش در رئال مادرید گفت:" بعد از پشت سر گذاشتن دوران پیش‌فصل شرایط من کم کم در حال بهتر شدن است. من مصدوم شده بودم. مصدومیت من در بازی مقابل آرسنال در اینترنشنال چمپیونزکاپ اتفاق افتاد. انتقال به تیم بزرگی مثل رئال مادرید برای بازیکن جوانی مثل من کار ساده‌ای نیست".

 

ستاره صرب رئال در ادامه گفت:" با وجود همه سختی‌ها معتقدم توانسته‌ام این روند را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنم و حالا آماده‌ام تا به انتظاراتی که از من وجود دارد پاسخ بدهم".

 

یوویچ در حال حاضر در اردوی تیم ملی صربستان به سر می‌برد و باید به همراه تیم ملی کشورش در مقدماتی یورو2020 به مصاف پرتغال برود.

 

 

دیدگاه‌ها