کد خبر : 1634704 | 13 شهریور 1398 ساعت 14:13 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک دفاعی پست سختی است اما دوستش دارم

میری: می توانستیم به پیکان شش گل بزنیم

هافبک دفاعی تیم نساجی در اولین هفته از لیگ برتر بیشترین تعداد پاس را به نام خودش ثبت کرده بود و در هفته دوم برابر پیکان بیشترین تکل موفق را داشت.

میری: می توانستیم به پیکان شش گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه" محمدمیری هافبک دفاعی تیم نساجی در این فصل از رقابت های لیگ برتر در دوبازی اول این تیم یکی از بهترین بازیکنان تیمش و از لحاظ آماری یکی از بهترین های مسابقات بوده است. او در اولین هفته که نساجی برابر گل گهر در سیرجان به میدان رفت بیشترین تعداد پاس را در میان تمام بازیکنان لیگ داشت و در هفته دوم با شش تکل موفق بهترین بازیکن از این نظر بود.


میری ابتدا درباره خودش گفت:« من اهل شهر لشت نشا هستم که بازیکنان زیادی مثل پویا نزهتی، محمد رستمی، مصطفی آقاجانی و علی تامینی هم از این شهر به فوتبال ایران معرفی شدند. فوتبال را از ملوان شروع کردم و سپس یکسال به شهرداری لنگرود در لیگ دو رفتم. سپس به مس سونگون و بعد از آن به سپیدرود پیوستم. در لیگ دو و یک با این تیم قهرمان شدیم و به لیگ برتر آمدیم.»


او افزود:« من البته در اولین سال حضور سپیدرود در لیگ برتر تنها چهار بازی انجام دادم چرا که با سرمربی وقت سپیدرود، علی نظرمحمدی به مشکل خوردم. سپس به خونه به خونه بابل رفتم و از سال گذشته هم در خدمت نساجی هستم.»


هافبک 29 ساله و شماره 19 تیم نساجی در ادامه در ارتباط با تغییر پستش گفت:« من سال گذشته در همه پست ها بازی کردم اما امسال به هافبک دفاعی که پست اصلی م است برگشته ام. قبول دارم هافبک دفاعی پست خیلی سختی است اما خودم این پست را دوست دارم چراکه دلم می خواهد در طول بازی تلاش کنم و درگیری ها را برنده بشوم.»


او با اشاره به شرایط نساجی هم گفت:«خداراشکر تیم شرایط خیلی خوبی دارد و فوتبال خوبی هم بازی می کند. مطمئن هستم شرایط روز به روز برای نساجی بهتر می شود. در حال حاضر هم تیممان خوب بازی می کند و فقط کمی مشکل تجربه داریم. در بازی با پیکان 4 گل جلو بودیم و می توانستیم بازهم بزنیم اما کمی بی انگیزه ادامه دادیم درحالی که اگر از نظر روانی قوی تر عمل می کردیم می توانستیم 6 گل به پیکان بزنیم. با این حال من فکر می کنم اگر خودمان را باورکنیم می توانیم نتایج خوبی بگیریم.»


او همچنین درباره بازی هفته سوم تیمش گفت:« ما مقابل سایپا برای برد به میدان می رویم. باید بازی هایی که با تیم های همسطح خودمان داریم را برنده شویم.» میری در پایان هم اضافه کرد:« وضعیت توپ هایی که با آن ها بازی می کنیم اصلا خوب نیست و باعث می شود که تیم ها تعداد زیادی پاس های اشتباه به هم بدهند. ما روی چمن مصنوعی هم با این توپ ها بازی کردیم و فاجعه بود. امیدوارم که فدراسیون هرچه سریعتر فکری به حال این توپ ها بکند.»

 

1432106

دیدگاه‌ها