کد خبر : 1634792 | 13 شهریور 1398 ساعت 20:35 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت ایران با آسیایی‌ها در دورپایانی جام جهانی بسکتبال

شاگردان شاهین‌طبع برای کسب سهمیه المپیک و رتبه‌ای بهتر از سایر حریفان آسیایی، در ادامه بازی‌های جام جهانی با آنگولا و فیلیپین دیدار می‌کنند.

رقابت ایران با آسیایی‌ها در دورپایانی جام جهانی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین با تیم‌های اسپانیا، تونس و پورتوریکو هم گروه بود که با قبول سه شکست مقابل رقبای خود از صعود به دو ردوم بازماند تا راهی جدول تیم‌های بازنده شود که در این مرحله با تیم‌های آنگولا و فیلیپین دیدار خواهد کرد.

 

طبق گفته فدراسیون جهانی بهترین تیم آسیایی از این رقابت‌ها مستقیما راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌شود که به همین دلیل، شاگردان مهران شاهین‌طبع باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا در رنکینگ ۱۷ تا ۳۲ بالاتر از همه رقبای آسیایی (کره‌جنوبی، چین و اردن) قرار بگیرند. ژاپن به دلیل میزبان بودن نیازی به موفقیت در این بازی‌ها ندارد.

 

این در حالی است که چین با یک برد (برابر ساحل‌عاج) و دو باخت (برابر ونزوئلا و لهستان) از صعود به دور بعد بازماند و حالا یک برد بیشتر از ایران دارد. در صورتی که چین هر دو بازی خود در جدول بازنده‌ها را با برتری پشت سر بگذرد ایران المپیک را از دست خواهد داد.

 

برنامه بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در جدول بازنده‌ها به شرح زیر است (ساعت‌ها به وقت ایران):
ایران - آنگولا: جمعه ۱۵ شهریور ماه، ساعت ۱۲:۳۰
ایران - فیلیپین: یک‌شنبه ۱۷ شهریور ماه، ساعت ۱۶:۳۰

 

برنامه بازی‌های تیم ملی چین در جدول بازنده به شرح زیر است (ساعت‌ها به وقت ایران):
چین - کره‌جنوبی: جمعه ۱۵ شهریور ماه، ساعت ۱۶:۳۰
چین - نیجریه: یک‌شنبه ۱۷ شهریور ماه، ساعت ۱۶:۳۰

دیدگاه‌ها