کد خبر : 1634840 | 14 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورنو: احساس مربی‌های تازه‌کار را ندارم

روبرت مورنو، دستیار سابق لوئیس انریکه که بعد از استعفای او امروز اولین بازی خود به عنوان سرمربی اسپانیا را پشت سر می‌گذارد می‌گوید احساس نمی‌کند تحت فشار قرار دارد.

مورنو: احساس مربی‌های تازه‌کار را ندارم

به گزارش "ورزش سه"، روبرت مورنو امروز در شهر بخارست رومانی برای اولین بار هدایت تیم ملی اسپانیا به عنوان سرمربی دائم این تیم را تجربه می‌کند. مورنو البته پیش از این به عنوان دستیار لوئیس انریکه، در ماه ژوئن و در جریان پیروزی‌های اسپانیا مقابل جزایر فارو و سوئد از روی نیمکت هدایت لاروخا را به عهد داشته.

 

1432257

 

مورنو اما امروز در بخارست در حالیکه اسپانیا در مرحله مقدماتی یورو2020 به مصاف رومانی می‌رود اولین بازی خود به عنوان سرمربی دائم را پشت سر می‌گذارد. بعد از استعفای لوئیس انریکه بود که مورنو به عنوان سرمربی دائمی هدایت لاروخا را به دست گرفت.

 

مورنو در این باره گفت:" هیجان دارم ولی این را اولین بازی خودم به عنوان مربی اسپانیا نمی‌دانم. من در دو بازی قبلی مقابل جزایر فارو و سوئد حس اولین بازی را داشته‌ام. هدف من این است که در این بازی دشوار مقابل رومانی عملکرد خوبی داشته باشم و نتیجه خوبی بگیرم".

 

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه گفت:" پیروزی در هر بازی برای ما مهم است. فردا اگر پیروز شویم 15 امتیازی می‌شویم ولی صعودمان قطعی نمی‌شود. تا زمانی که صعود نکنیم نباید جشن بگیریم و خوشحالی کنیم. ما می‌خواهیم تیم اول گروه باشیم چون این در قرعه‌کشی اهمیت زیادی دارد. اول یا دوم شدن بعدها تاثیرش را می‌گذارد. هدف ما رسیدن به 30 امتیاز است".

 

 

دیدگاه‌ها