کد خبر : 1634851 | 14 شهریور 1398 ساعت 11:20 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

چهار مصدوم سرشناس هنگ کنگ مقابل کامبوج

رونمایی از رقیب چند ملیتی ایران در پنون پم

عصر امروز در اولین بازی از گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نخستین رقیب ایران به مصاف یکی از کم امیدترین تیم های این گروه می رود.

به گزارش "ورزش سه"، هنگ کنگ یکی از چهار حریف ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروه C تا ساعاتی دیگر در نخستین بازی خود به مصاف کامبوج می رود. هنگ کنگی ها با هدایت مربی فنلاندی درست مثل چند سال گذشته در فهرست خود از بازیکنان چند ملیتی و پابه سن گذاشته بهره می برند با این تفاوت که فلایتیتن سرمربی فنلاندی این بار وعده نمایشی دگرگون شده از شاگردانش را به طرفداران این کشور درگیر در اعتراضات خیابانی داده است.


سایت فدراسیون فوتبال هنگ کنگ در گزارشی از آخرین شرایط این تیم برای مصاف با کامبوج مدعی شد سرمربی فنلاندی امروز چهار بازیکن کلیدی و سرشناس خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. یان لی جیائو، فاتوس، تینگ فنگ و ژو دشائویی نفرات مصدوم تیم هستند که نمی توانند مقابل کامبوج به میدان بروند و امیدوار هستند برای بازی با ایران به آمادگی لازم برسند.


مائی شوئی مربی بومی هنگ کنگ پیرامون وضعیت تیم در آستانه ورود به انتخابی جام جهانی گفت:« مصدومیت ها برای هر تیم فوتبالی رخ می دهد و طبیعی است از همین رو نگاه ما تنها رو به جلو است و باید با نفراتی که داریم به پیش برویم. البته باید بگویم زمان آماده شدن ما برای این رقابت ها واقعا محدود بود چون بازیکنان به خاطر درگیری در بازی های باشگاهی زمان زیادی در اردو نبودند از همین رو نتوانستیم بسیاری از تاکتیک های مدنظر را مرور کنیم».


هنگ کنگی ها بلافاصله بعد از بازی امروز با کامبوج در ورزشگاه المپیک شهر پنون پم با پروازی شبانه به کشور خود باز می گردند تا برای بازی حساس با ایران در روز دوم مرحله گروهی آماده شوند. این بازی سه شنبه آینده در ورزشگاه زیبای شهر هنگ کنگ برگزار می شود.

 

1432270

دیدگاه‌ها