کد خبر : 1634957 | 14 شهریور 1398 ساعت 23:01 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و رفع اتهام در مورد علاقه زیاد به گلف

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید مدعی شد گلف بازی کردن تنها سرگرمی اوست.

گرت بیل و رفع اتهام در مورد علاقه زیاد به گلف


به گزارش "ورزش سه"، در سال های حضور در رئال مادرید انتقادات زیادی نسبت به علاقه زیاد گرت بیل به بازی گلف شده و برخی معتقدند او این رشته را بر فوتبال مقدم می داند. حالا ستاره ولزی که بعد از کش و قوس های فراوان در مادرید ماندنی شد، در این خصوص صحبت کرده است.

 

گرت بیل در ابتدا به شوخی گفت: "من یک گلف باز هستم. آیا تصاویر آن را ندیده اید؟ من با تیبو کورتوا در مورد این موضوع صحبت کردم و او گفت که این شوخی است. مردم این موضوع را به حاشیه کشانده اند اما من از این نام مستعار ( گلفر) بسیار خوشحالم.

 

1428245

 

بدیهی است که فوتبال بزرگترین اشتیاق و علاقه من است. هر کسی یک سرگرمی دارد و گلف نیز سرگرمی من است. هیچ مشکلی در مورد گلف بازی کردن من وجود ندارد و مردم این موضوع را زیاد از حد بزرگ کرده اند.

 

من به صحبت های منتقدین گوش نمی دهم زیرا آنها واقعا چیزی نمی دانند و من چیزی از روزنامه نمی خوانم و به حرف کسی گوش نمی دهم. با بازگشت به تمرینات پیش فصل، من فقط سرم را پایین انداختم زیرا می دانم صحبت های زیادی در این مورد وجود داشت اما من فقط در تمرینات سخت تلاش کردم. آنچه اتفاق خواهد افتاد بین من و باشگاه بود اگر جواب می خواهید لازم است از باشگاه رئال مادرید سؤال کنید."

دیدگاه‌ها