کد خبر : 1634979 | 15 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: نیمار سومین فوتبالیست بزرگ دنیا است

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل از نیمار، ستاره ملی‌پوش تیمش به عنوان بازیکنی توقف‌ناپذیر یاد کرده و می‌گوید در دنیای فوتبال تنها لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از او بهتر هستند.

تیته: نیمار سومین فوتبالیست بزرگ دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، تیته، سرمربی تیم ملی برزیل از نیمار، ستاره برزیلی پرحاشیه پاری سن ژرمن به عنوان یکی از سه فوتبالیست برتر دنیا یاد کرده و می‌گوید نیمار آماده است تا بعد از مدتها دوری از میادین به دلیل مصدومیت به میدان بازگشته و برای تیم ملی کشورش هم به میدان برود.

 

نیمار از  اوایل ماه ژوئن که پیش از آغاز کوپا آمه‌ریکا در یک بازی دوستانه مقابل قطر از ناحیه قوزک پا آسیب دید تا کنون نه برای باشگاهش نه برای تیم ملی کشورش به میدان نرفته است. اما نام نیمار برای بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل کلمبیا که امشب در شهر میامی برگزار می‌شود اعلام شده و پزشکان او را آماده بازی در این مسابقه دانسته‌اند.

 

1432453

 

تیته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:" نیمار از مصدومیتی که حتما همه یادشان هست نگذاشت در کوپا آمه‌ریکا بازی کند رهایی پیدا کرده و بهبود کامل یافته است. اگر او کاملا بهبود نیافته بود به تیم ملی دعوت نمی‌شد. ما وقتی یک بازیکن مشکل سلامتی دارد به هیچ وجه او را تحت فشار نمی‌گذاریم. من و کادر فنی‌ام شرایط او را به دقت زیر نظر خواهیم داشت. ولی نیمار آماده است و می‌تواند برای سلسائو بازی کند".

 

1432454

 

سرمربی برزیل در ادامه گفت:" وقتی نیمار با پیراهن برزیل در زمین حضور دارد پنجاه درصد گلهایی که توسط تیم ملی ما به ثمر می‌رسد یا گلهایی است که خود نیمار می‌زند یا پاس گل‌شان را او می‌دهد. از نظر کیفیت تکنیک فردی من معتقدم مسی بهترین بازیکن دنیا است و بعد از او هم کریستیانو رونالدو قرار دارد. چون آنها به یک نسل دیگر تعلق دارند. ولی در نسل بعدی به نظر من نیمار و ادن هازارد دو فوتبالیست استثنایی هستند. مزیت نیمار به هازارد این است که آنها مثل هم فکر می‌کنند ولی نیمار حرکاتش را سریعتر اجرایی می‌کند. نیمار واقعا توقف‌ناپذیر است".

 

دیدگاه‌ها