کد خبر : 1635019 | 15 شهریور 1398 ساعت 14:30 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

بیل: نمی توانم بگویم از بازی در رئال خوشحالم

گرت بیل با وجود بازی در رئال و شروع بسیار خوب در فصل جدید، از شرایطش رضایت کافی را ندارد.

بیل: نمی توانم بگویم از بازی در رئال خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل از سال گذشته و پس از جدایی رونالدو زیر تیغ انتقادات بوده است. بسیاری انتظار داشتند او جانشین شایسته ای برای رونالدو باشد اما اینچنین نشد و بیل همانند اکثر بازیکنان رئال فصل ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت.

 

 

1431382

 

 

بیل بارها از سوی هواداران رئال در برنابئو هو شد و گمان می رفت تابستان به تیمی دیگر منتقل شود. زیدان هم بی تاب جدایی او بود و در یکی از نشست های خبری اش صراحتا گفت که اگر بیل همین فردا برود، خوشحال خواهد شد اما پس از حرف و حدیث های بسیار، انتقال بیل به فوتبال چین و سپس فوتبال انگلیس منتفی و او ماندنی شد. ستاره ولزی البته از روزهای اول نقل و انتقالات از طریق ایجنتش گفته بود که علاقه ای برای جدایی از رئال ندارد.
بیل شروعی بسیار خوب در فصل جدید داشت و پس از پاس گل در بازی اول برابر سلتا، در بازی یکشنبه گذشته مقابل ویارئال نیز توانست هر دو گل رئال را به ثمر برساند و این تیم را از شکست نجات دهد.

 

 

1424650

 

 

بیل در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در مورد شرایطش در رئال گفت:« فصل گذشته برای من و همه بازیکنان رئال دشوار بود. درک می کنم که فشارها و انتقادات روی من بیشتر از دیگران باشد اما فکر نمی کنم این قضیه منصفانه  است. نمی توانم هم بگویم که از بازی در رئال خوشحالم ولی در این تیم حضور دارم و مثل یک بازیکن حرفه ای تمرین می کنم و در زمین نیز همه توانم را می گذارم.

وقتی برای رئال یا تیم ملی کشورم بازی می کنم، رفتاری مثل هر بازیکن حرفه ای دارم. صادقانه بگویم که معتقدم امسال هم روزهای پرتلاطم و پر شایعه ای را پیش رو خواهم داشت. فکر می کنم در این مورد باید با باشگاه صحبت کنم و بین خودمان به یک نتیجه قطعی برسیم. این موضوعی بین من و باشگاه است.»

 

دیدگاه‌ها