کد خبر : 1635020 | 15 شهریور 1398 ساعت 14:30 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدها برای صعود به المپیک زنده شد

طلسم شکست؛ عبور بسکتبال ایران از سد آنگولا

تیم ملی بسکتبال ایران توانست با ارائه یک بازی منطقی با نتیجه 71 بر 62 از سد آنگولا عبور کند.

طلسم شکست؛ عبور بسکتبال ایران از سد آنگولا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دور اول گروهی جام جهانی بسکتبال 2019 در چین که با 3 شکست برای ایران همراه بود، از امروز دور دوم این رقابت ها برای شاگردان شاهین طبع آغاز شد.


بسکتبالیست های ایرانی که در 3 بازی گذشته نیز تا پایان کوارتر سوم نمایش خوبی داشتند و در دقایق آخر هر بازی غافلگیر می شدند و نتیجه را واگذار می کردند، امروز بازی پایاپایی را با نماینده آفریقا به نمایش گذاشتند.


شاهین طبع که بعد از گذشت چند روز از جام جهانی اعتماد بیشتری به برخی از بازیکنان جوان کرده و تقریبا به همه بازیکنان خود در طول مسابقه میدان می دهد، کاملا آگاه بود که باید تا لحظه آخر تیمش را با جدیت هدایت کند تا اتفاقات بازی با پورتوریکو و اسپانیا تکرار نشود.


ایران در نیمه نخست 29 بر 28 از حریفش شکست خورده بود، اما در کوارتر سوم و چهارم نمایش به مراتب بهتری به ویژه در حمله داشت.


آرون گرامی پور و حامد حدادی مثل بازی های قبلی زیر سبد کمک زیادی به پیروزی ایران کردند و صمد نیکخواه هم برخلاف بازی های قبلی امروز نمایش خیلی خوبی داشت و با چند پرتاب 3 امتیازی فاصله ایران با آنگولا را افزایش داد.


در نهایت طلسم نبردن ایران در جام جهانی 2019 شکسته شد و تیم ملی با نتیجه 71 بر 62 از سد حریف آفریقایی خود گذشت تا به کسب سهمیه المپیک امیدوارتر شود.


بازی بعدی ایران روز یکشنبه برابر فیلیپین برگزار می شود و آسمان خراش های ایرانی بازهم محکوم به پیروزی هستند تا در صورت رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی های سایر تیم های آسیایی سهمیه المپیک از قاره کهن نصیب ایران شود.


چین رقیب اصلی ایران به حساب می آید و باید دید در 2 بازی آینده اش چه عملکردی خواهد داشت. آن ها از ساعتی دیگر به مصاف کره جنوبی دیگر تیم آسیایی می روند.

دیدگاه‌ها