کد خبر : 1635092 | 15 شهریور 1398 ساعت 20:59 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد پیکه و دعوت از رئیس باشگاه رئال مادرید

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا که برگزارکننده رقابت های تنیس دیویس کاپ در مادرید خواهد بود در این رابطه صحبت کرد.

جرارد پیکه و دعوت از رئیس باشگاه رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه در حال تلاش برای برنامه ریزی جزئیات نهایی برگزاری تورنمنت دیویس کاپ خود است و مدعی شد که رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز را برای این رویداد دعوت می کند. این رقابت ها بین 18 تا 24 نوامبر در شهر مادرید برگزار می شود و مدافع متعصب بارسلونا مشکلی برای دعوت از ارکان باشگاه های رقیب ندارد.

 

1426978

 

جرارد پیکه گفت: "ما می خواهیم این تورنمنت را از سایر رویدادها متمایز کنیم تا بلیط ارزان تر باشد و امیدواریم افراد بیشتری برای تماشای مسابقات بیایند تا کیفیت افزایش یابد. من از فلورنتینو پرز نیز دعوت خواهم کرد. دعوت از همه بازیکنان رئال مادرید و اتلتیکومادرید؟ فوتبالیست یک موضوع است و تنیس چیز دیگری است.

 

تداخل با بازی های بارسلونا؟ از بارسلون به مقصد مادرید با هواپیما 45 دقیقه است. من در طول هفته در بازی مقابل لگانس به میدان خواهم رفت، اما تقویم به من اجازه می دهد که تا پایان بازی های نهایی مانده و از این تورنمنت لذت ببرم.

 

خداحافظی از تیم ملی اسپانیا؟ این صفحه ای بود که برای من به پایان رسید. من همیشه از اینکه در تیم ملی اسپانیا بازی می کردم هیجان زده بودم، اما حالا می خواهم سالهای بعدی فوتبالم را به باشگاهم اختصاص دهم و بنابراین برای من بارسلونا همه چیز است."

دیدگاه‌ها