کد خبر : 1635146 | 16 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: آلمان با پیروزی بر ایرلند شمالی جبران می‌کند

یواخیم لوو سرمربی آلمان بعد از شکست 4-2 تیمش مقابل هلند در مقدماتی یورو 2020 گفت اطمینان دارد آلمان در بازی بعدی‌اش مقابل ایرلند شمالی پیروز شده و این شکست را جبران خواهد کرد.

لوو: آلمان با پیروزی بر ایرلند شمالی جبران می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با هدایت یواخیم لوو دیشب در چهارمین بازی خود در رقابتهای مقدماتی یورو2020 در خانه خود به مصاف هلند رفت و با چهار گلی که در بازی دریافت کرد با نتیجه 4-2 شکست خورد. یواخیم لوو سرمربی مانشافت بعد از این شکست تحقیرآمیز قول داد که آلمانی‌ها در بازی بعدی‌شان مقابل ایرلند شمالی پیروز شده و با پیروزی در بازی‌های بعدی این شکست را جبران کرده و به فراموشی خواهند سپرد.

 

1432639

 

آلمان بعد از این شکست با چهار بازی و 9 امتیاز بعد از ایرلند شمالی در رتبه دوم گروه C رقابتهای مقدماتی یورو 2020 قاره اروپا ایستاده است اما هلند با یک بازی کمتر و شش امتیاز آلمانی‌ها را تعقیب می‌کند. آلمان پس‌فردا دوشنبه در بلفاست به مصاف ایرلند شمالی می‌رود و این دیدار برای آلمانی‌ها اهمیتی حیاتی دارد.

 

یواخیم لوو بعد از بازی گفت:" من اطمینان دارم که ما در مقابل ایرلند شمالی پیروز شده و این شکست را جبران خواهیم کرد. ما با پیروزی در بازی‌های بعدی این شکست را فراموش می‌کنیم".

 

سرمربی آلمان اما در ادامه گفت:" من از این شکست ناراحتم. ما کمتر از حد خودمان و توانایی تکنیکی‌مان بازی کردیم. حتی زمانی که 1-0 از حریف جلو بودیم هرگز این احساس را نداشتیم که بازی تحت کنترل ما است. توپهای خیلی زیادی را از دست دادیم و این اصلا خوب نیست".

 

لوو در ادامه اظهار داشت:" برنامه  ما این بود که کنترل بیشتری روی توپ و میدان داشته باشیم. ولی در نیمه اول بیشتر به دنبال هلندی‌ها می‌دویدیم. هلند به مرور قوی‌تر شد و ما نتوانستیم خودمان را از تاکتیک‌های آنها آزاد کنیم. ما به ارسال توپهای بلند رو آوردیم که برای هلندی‌ها مشکل‌ساز نبود. این بازی چیزی نبود که ما می‌خواستیم".

 

 

دیدگاه‌ها