کد خبر : 1635150 | 16 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: صبور بودیم و به خودمان باور داشتیم

رونالدو کومان، سرمربی هلند بعد از پیروزی 4-2 تیمش مقابل آلمان در زمین حریف از مقاومت و سخت‌کوشی بازیکنانش در این بازی تقدیر کرد.

کومان: صبور بودیم و به خودمان باور داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند بعد از آنکه شاگردانش دیشب در خانه حریف موفق شدند تیم قدرتمند آلمان را با چهار گلی که در نیمه دوم به ثمر رساندند 4-2 شکست داده و در رقابتهای مقدماتی یورو 2020 سه امتیاز مهم و شیرین بدست بیاورند از بازیکنانش به خاطر مقاومت و سخت‌کوشی‌شان تقدیر و تشکر کرد.

 

با اینکه نیمه اول بازی دو تیم هلند و آلمان در شهر هامبورگ، با گلی که سرژ گنابری در دقیقه 9 به ثمر رساند با پیروزی 1-0 آلمانی‌ها به پایان رسیده بود اما نارنجی‌پوشان در نیمه دوم طوفانی ظاهر شده و با چهار گلی که توسط فرانکی دی‌یونگ، جاناتان تا، دونیل مالن و جیورجینیو واینالدوم به ثمر رساندند باعث شدند پنالتی تونی کروس در دقیقه 73 هم به درد آلمانها نخورد.

 

هلند حالا از سه بازی خود در رقابتهای مقدماتی شش امتیاز بدست آورده و امیدهایش به صعود از گروه C همچنان زنده است.

 

1432643

 

رونالد کومان در پایان بازی گفت:" امروز تیمی که بیشترین تلاش را برای پیروزی کرد به پیروزی رسید. آلمانها هم شانسهای خوبی داشتند ولی من معتقدم آلمان منتظر بود تا فرصتهای گلزنی خود به خود برایش پیش بیاید ولی ما برای ایجاد فرصت تلاش می‌کردیم".

 

سرمربی هلند در ادامه گفت:" ما بیشتر از آنها با هدف پیروزی بازی کردیم. ما صبور ماندیم و با اینکه آلمان با شروع نیمه دوم دو موقعیت گلزنی خوب داشت ما بودیم که در این نیمه دوم گلزنی کردیم. فکر کنم آلمانها آنقدر مجبور شدند شکاف‌های ایجاد شده توسط بازی ما را پر کنند که دیگر خسته شده بودند و در نیمه دوم عملا دیگر حتی نمی‌توانستند راه بروند".

 

کومان در ادامه گفت:"  ما در نیمه اول خطرناک نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. ما مقاوم بودیم و این ویژگی برای یک تیم خیلی مفید است. ما صبور و آرام بودیم و به خودمان باور داشتیم".

 

دیدگاه‌ها