کد خبر : 1635167 | 16 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: شادی بعد از گلم راز خانوادگی است!

رابرت لواندوفسکی، گلزن شماره یک بایرن مونیخ از توضیح دادن درباره معنای شادی بعد از گل خاص خود خودداری کرده و می‌گوید این حرکت یک راز خانوادگی است.

لواندوفسکی: شادی بعد از گلم راز خانوادگی است!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بوندس‌لیگا حالا دیگر به شادی بعد از گل مخصوص رابرت لواندوفسکی عادت کرده‌اند چرا که او یکی از قهارترین گلزنان این لیگ است و هر بار بعد از باز کردن دروازه حریفان شادی خاص خود را به نمایش می‌گذارد. درحالیکه شایعات زیادی درباره معنای این حرکت لواندوفسکی مطرح است، او از توضیح دادن معنای آن خودداری می‌کند.

 

لواندوفسکی بعد از گل زدن دستهایش را به شکل ضربدری روی سینه‌هایش می‌گذارد درحالیکه انگشت‌های اشاره‌اش به سمت چپ و راست اشاره دارد. ناظرین به این اشاره کرده‌اند که این حرکت شباهت زیادی به شادی بعد از گل پیر امریک اوبامیانگ، ستاره امروز آرسنال است که زمانی در بوروسیا دورتموند با لواندوفسکی هم‌تیمی بوده است. شادی بعد از گل اوبامیانگ از گروه پلنگ سیاه که برای حقوق سیاه‌پوستان مبارزه می‌کرد اقتباس شده بود ولی لواندوفسکی می‌گوید شادی بعد از گل او یک راز خانوادگی است.

 

1432672

 

لواندوفسکی در این باره در گفتگو با کانال یوتیوب بایرن مونیخ گفت:" شادی بعد از گل من به دخترم ربط دارد. نمی‌خواهم جزئیاتش را بگویم. این یک راز کوچک بین ما است".

 

مهاجم بایرن مونیخ در ادامه گفت:" من می‌خواهم نشان بدهم که خانواده‌ام همیشه پشت من هستند.آنها در طول دوران فوتبالی من کمک زیادی کرده‌اند و همیشه حامی‌ام بوده‌اند. وقتی آدم گل می‌زند آنقدر شاد است که نمی‌داند چه می‌کند. همینطور اتفاق می‌افتد. بعضی وقتها بعدش فکر می‌کنم که من چکار کردم؟ آدم در آن لحظه هر چیزی که دلش و مغزش بگوید انجام می دهد".

 

دیدگاه‌ها